سیاسی

رای‌آوری سید مصطفی میرسلیم روشنی چشم همه است

اسدالله بادامچیان گفت: رای آوری میرسلیم روشنی چشم همه است؛ کوری چشم نمی‌خواهیم، می‌خواهیم همه چشم ها روشن شود و روشنایی الهی به نور خدایی برسد.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی عصر(شنبه ۹ اردیبهشت) در همایش انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در موسسه فرهنگی رفاه، اظهار داشت: انتخابات در نظام اسلامی، یک انتخاب و برگزیدن و سپردن امانت ملت و نظام و امانت یک مکتب به نام اسلام و امانت انبیا و ائمه معصومین به دست یک مسوول و یا تعداد مشخصی مسوول است.

وی افزود: رای آوری میرسلیم روشنی چشم همه است؛ کوری چشم نمی‌خواهیم، می‌خواهیم همه چشم ها روشن شود و روشنایی الهی به نور خدایی برسد.

بادامچیان گفت: فعالیت حزبی و گروهی باید بر اساس تشخیص تکلیف الهی باشد و پذیرفتن نامزدی نباید بر اساس خواهش‌ها و هوس‌ها باشد.

بادامچیان گفت: اگر مردم بر اساس غوغاسالاری‌ها، موج آفرینی‌ها و جو سازی‌ها به کسی رای دادند در سیئات او شریک خواهند بود.

وی افزود: ما باید بررسی کنیم که چه کسی اصلح است، اگر چند اصلح داشتیم باید شایسته ترین را انتخاب کنیم.

بادامچیان ادامه داد: باید دید کسی که می گوید می خواهم رجایی وار عمل کنم آیا رجایی وار هم زندگی می کند؟ در این فضای آزاد نظام جمهوری اسلامی انتخاب آزاد است و به عهده شماست و اگر ملت خوب انتخاب کرد کشور ما از مشکلاتی که اکنون گرفتار آن است نجات می یابد و اگر درست انتخاب نکرد دچار مشکل می شود.

وی افزود: مهم این است که خدایی حرکت کرده با خدا باشیم و برای خدا کار کنیم و وقتی خدا ما را یاری کند هیچ کس نمی تواند بر شما غلبه کند و شما پیروز می شوید. آمریکا و استکبار کیست؟ این که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به خاطر این است که اگر خدایی وار حرکت کنیم.

بادامچیان ادامه داد: شما در مناظره دیشب نگاه کردید که چه کسی ادب را رعایت کرد با حفظ حرکت همه و با اخلاص صحبت کرد و آن کسی که مسایل اساسی را گفت و تخریب هم نکرد و مواردی که در زمینه جوانان، مسکن، حاشیه نشینی و بقیه می گفت مشکلات را مطرح کرد و راهکارهای فشرده را گفت و نیز در مورد مسایل زیست محیطی که دولت فعلی نتوانسته ۱۰درصد از ریزگردها و ۵درصد از آلودگی هوای تهران را کم کند نشان دهنده این است که میرسلیم پشتوانه ۱۵ ساله دارد و سابقه کار اجرایی دارد.

https://shoma-weekly.ir/z6tJY6