سیاسی

رئیس مجلس نهم با خردجمعی انتخاب خواهد شد

یکی از سیاستهای اصلی جبهه متحد این بود که مساله انتخابات ریاست جمهوری آینده را در موضوع انتخابات مجلس نهم دخالت ندهد و البته در این سیاست نیز موفق عمل کردیم .



دکتر اسدالله بادامچیان عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای شورای اسلامی در گفت وگو با   آریا با تکذیب فعالیت جبهه متحد اصولگرایان برای ریاست جمهوری یازدهم گفت:جبهه متحد اصولگرایان فقط برای انتخابات مجلس نهم فعالیت کرده است و یکی از سیاستهای اصلی این جبهه این بود که مساله انتخابات ریاست جمهوری آینده را در موضوع انتخابات مجلس نهم دخالت ندهد و البته در این سیاست نیز موفق عمل کردیم .
وی افزود:ادامه فعالیت جبهه متحد برای انتخابات ریاست جمهوری به نظر و اراده جمع بستگی دارد اما تا پایان دور دوم انتخابات مجلس نهم ما با جدیت فعالیت خود را ادامه خواهیم داد. بادامچیان درباره ریاست مجلس نهم نیز تصریح کرد:ریاست مجلس زمانی مشخص می شود که انتخابات پایان یافته باشد.این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: در واقع عهده دارد شدن ریاست مجلس سخت تر از ریاست قوه مجریه و قوه قضاییه است زیرا در دولت وزراء تابع رییس جمهور هستند اما رییس مجلس نمی تواند به نمایندگان دستور دهد زیرا همه نمایندگان باید رییس مجلس را باور داشته باشند. قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در مجلس نهم قطعا با خرد جمعی رییس مجلس انتخاب خواهد شد.

 

https://shoma-weekly.ir/R5t030