سیاسی

رئیس جمهور آینده باید پیچیدگی‌های اقتصاد را دریابد

دبیرکل موتلفه اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید برنامه مدونی برای پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم داشته باشد و در خط چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله پنجم حرکت کند.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره ویژگی رئیس جمهور آینده اظهار داشت: رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که اقتصاد و پیچیدگی‌های آن را دریابد و مهارت درست و صحیح درک آن را داشته باشد.
دبیرکل موتلفه اسلامی ادامه داد: رئیس قوه مجریه باید با روش‌های مناسب اقتصادی، مدیریت دانایی و گره‌گشایانه‌ای را در حوزه اقتصادی کشور سامان‌دهی کند.
وی داشتن یک تیم اقتصادی نیرومند از راه جلب اعتماد متخصصان و کارشناسان فنی اقتصادی را از ضروریات مهم کاری رئیس جمهور آینده دانست و افزود: در این مرحله باید بررسی کنیم و ببینیم چه کسی بر اساس گفتمان و برنامه انتخاباتی تدوین شده می‌تواند مدیر شایسته‌ای باشد.
حبیبی با اشاره به تیم کاندیدای ریاست جمهوری گفت: انتخاب و معرفی تیم همراه مشخص می‌کند که فرد کاندیدا تصمیم دارد با چه کسانی چهار سال آینده کشور را اداره کند که این امر تصمیم‌گیری مردم را آسان‌تر می‌کند.
وی تصریح کرد: همچنین رئیس جمهور آینده باید برنامه مدونی برای پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم داشته باشد و در خط چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله پنجم حرکت کند.

https://shoma-weekly.ir/dSIrMI