سیاسی

رئیسی به معنای واقعی معتقد به تشکیل «دولت مردمی» است/ رئیسی در مقابله با مشکلات با عقل و تفکر علمی برخورد می‌کند

معاون بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی معتقد به تشکیل «دولت مردمی» است، گفت: رقبای ایشان هم در زبان می‌گویند که دولت مردمی تشکیل خواهند داد ولی همگان می‌دانند که آن‌ها فقط وعده می‌دهند و عمل نمی‌کنند.
معاون بینالملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیسی معتقد به توان داخل و جوانان است، گفت: هیچ نقطه تاریکی در پرونده رئیسی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محمدحسین نیکنام در همایش بزرگ مدافعان سلامت که در ستاد مرکزی آیتالله رئیسی در استان زنجان برگزار شد اظهار داشت: آیتالله رئیسی در بین نامزدها تنها کسی است که 40 سال کارنامه درخشان دارد و هیچ نقطه تاریکی در پرونده وی وجود ندارد؛ همینطور کسی است که به دنبال ایجاد حاشیه نیست و برای رفع مشکلات مردم با برنامه پا به میدان گذاشته است.

وی با بیان اینکه آیتالله رئیسی به خاطر دعوت تمام اقشار و آحاد جامعه پا به عرصه میدان گذاشت، گفت: ایشان این سختی را فقط برای رضای خدا و مردم متحمل شده است؛ همینطور این سید عالیقدر تهمتها و توهینهای جناح مقابل را به جان میخرد تا با حضور خود در ریاست جمهوری مشکل معیشت مردم را حل کند.

معاون بینالملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه آیتالله رئیسی به معنای واقعی معتقد به تشکیل «دولت مردمی» است، گفت: رقبای ایشان هم در زبان میگویند که دولت مردمی تشکیل خواهند داد ولی همگان میدانند که آنها فقط وعده میدهند و عمل نمیکنند.

وی افزود: مردم دیگر فریب وعدههای آنان را نمیخورند و خواستار انتخاب کسی هستند که دارای کارنامه درخشانی باشد؛ همینطور تشنه قدرت نباشد و فقط برای رضای خدا و خدمت به مردم به میدان آمده باشد. آیتالله رئیسی دقیقا کسی است که از 40 سال گذشته پلههای ترقی را طی کرده و کاملا طعم سختی را چشیده است.

نیکنام به یکی از ویژگیهای بارز مدیریت رئیسی گریزی زد و گفت: رئیسی ثابت کرده که در مقابله با مشکلات و بحرانها با عقل و تفکر علمی برخورد میکند و از مقابله هیجانی و احساسی دوری میکند. دقیقا مردم طرفدار اینگونه صفات رئیسی هستند که امروزه میبینیم از تمام اقشار جامعه خواهان سرکار آمدن این سید عالیقدر هستند.

وی به ویژگی شجاعت و تکیه بر توان داخل رئیسی اشاره و عنوان کرد: متاسفانه هشت سال است که جملات تکراری از دولتمردان در مواجه با غرب و اروپا میشنویم. جملاتی همانند اگر آمریکا و اروپا به برجام متعهد نشوند وضعیت ایران درست نخواهد شد و یا جملاتی همچون اگر مذاکرات حل نشود مشکلات داخل کشور حل نخواهد شد؛ ولی واقعیت این است که رئیسی به هیچکدام از این جملات اعتقاد ندارد و معتقد است که با تکیه بر توان داخل میشود موفق بود.

معاون بینالملل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: در موضوع تولید واکسن داخل، آیتالله رئیسی بسیار خرسند شدند و معتقد بودند که میشود با تکیه بر توان و دانش ایرانی موفقیت را کسب کرد. در همه زمینهها ایشان معتقد به تکیه بر جوانان و ظرفیتهای داخلی است.

https://shoma-weekly.ir/OgwReg