سیاسی

دین اسلام برای بارومندان به وعده های الهی دین شادی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بازتاب و پیامدهای برنامه های فرهنگی مشابه «غنچه های مقاومت» در جامعه گفت: برگزاری اینگونه برنامه ها می تواند در جامعه الهام بخش و جریان ساز باشد و همچنین بگوییم که دین اسلام دین غم نیست بلکه دین شادی است
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از برگزاری دومین پویش مردمی «غنچه های مقاومت» در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و زینبیون خبر داد.

لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: برنامه پویش مردمی «غنچه های مقاومت» را برای قدرشناسی از فرزندان شهدای مدافع حرم انجام گرفت و با زبان کودکانه از آن ها قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم که از صبر و مقاومت از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) الهام گرفتند؛ امروز باید فرزندان شهدای مدافع حرم برای فرزندان جامعه الگو و الهام بخش باشند.

افتخاری با اشاره به برگزاری نخستین پویش مردمی «غنچه های مقاومت» ویژه فرزندان شهدای مدافع حرم استان های تهران و البرز، گفت: در واقع علاوه بر برگزاری مراسم جشن تولد دسته جمعی، اولین جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم بعد از شهادت پدر هست.

وی با اشاره به بازتاب و پیامدهای برنامه های فرهنگی مشابه «غنچه های مقاومت» در جامعه گفت: برگزاری اینگونه برنامه ها می تواند در جامعه الهام بخش و جریان ساز باشد و همچنین بگوییم که دین اسلام دین غم نیست بلکه دین شادی است مخصوصا برای کسانی که به وعده های الهی باور دارند و به آن عمل کردند بنابراین باید به آن افتخار کنند و شاد باشند.

افتخاری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: می توان با مدل های مختلف از جمله برگزاری برنامه های مشابه غنچه های مقاومت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خبر داد: دومین پویش مردمی «غنچه های مقاومت» در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و زینبیون برگزار می شود.

https://shoma-weekly.ir/yuqjaf