سیاسی

دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با خانواده شهید مطهری

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار جمعی از اعضای این حزب با خانواده شهید مطهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحومین حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: تمام خصوصیات شهید مطهری دارای امتیازات ویژه و ممتاز و بی‌نظیر بود. شهید مطهری همواره در طول زندگی پر برکت خود نفاق و منافقین را می‌شناخت.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در دیدار جمعی از اعضای این حزب با خانواده شهید مطهری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرحومین حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: تمام خصوصیات شهید مطهری دارای امتیازات ویژه و ممتاز و بینظیر بود. شهید مطهری همواره در طول زندگی پر برکت خود نفاق و منافقین را میشناخت.

وی ادامه داد: شهید مطهری با سازمان منافقین را به خوبی میشناختند و شهید مطهری شهید راه مبارزه با نفاق شد.

حبیبی تصریح کرد: خطر حضور منافقین همواره احساس میشود. کسانی که تجدید نظر طلب بوده و در ظاهر با انقلاب و اسلام دشمنی ندارند، اما در باطن از سوی دشمنان نظام تقویت شده و هدفشان ضربه به انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به بعد مبارزاتی شهید مطهری اظهار داشت: در حوادث پس از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که رژیم منحوس پهلوی مطمئن شده بود که تا دهها سال دیگر کسی جرات عرض اندام در مقابل آنها را ندارد و بسیاری از مبارزین مایوس و مرعوب شده بودند، شهید مطهری در آن زمان به نکتهای اشاره میکنند که باید برخی از سران رژیم ستمشاهی را به خاک افکند تا جو رعب و ترس از بین رود و این مسئله نشان میدهد شهید مطهری موقعشناسی دقیق بودند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: پرداختن به ابعاد فقهی، فلسفی و علمی شهید مطهری جزئ ضروریات است اما کافی نیست بلکه آیت الله شهید مطهری مبارزی بودند که مبارزه خود را همواره با موازین شرعی انجام میدادند و در این زمینه وسواس خاصی داشتند.

همچنین در این دیدار اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز به بیان خاطراتی از شهید مطهری در حزب موتلفه اسلامی و کمیته استقبال از امام خمینی (ره) پرداخت.

https://shoma-weekly.ir/x70qdF