سیاسی

دیدارهای حزب مؤتلفه اسلامی برای وحدت

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از دیدارهای متعدد این حزب برای وحدت اصولگرایان خبر داد و گفت: هفته گذشته حزب موتلفه اسلامی با آیت‌الله محمد یزدی دیدار داشت.
اسدالله بادامچیان در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران افزود: دیدار با آیت‌الله محمد یزدی بسیار خوب بود و از محضر مبارک ایشان استفاده کردیم.

پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون با سایر احزاب و شخصیت‌های سیاسی جلساتی را برای تقویت وحدت اصولگرایی داشته‌اید، گفت: حزب موتلفه اسلامی تاکنون با جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری دیدارهایی داشته‌ایم و انشاءالله این جلسات با سایر احزاب و شخصیت‌های سیاسی نیز ادامه خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نشست‌های اخیر اصولگرایان را مفید دانست و اظهار داشت: همه نشست‌هایی که با هدف وحدت و همگرایی برگزار می‌شود در دو مسئله وحدت و انتخابات تاثیرگذار است. در مسائل جبهه واحد، راحت‌تر به وحدتی که وجود دارد می‌رسیم.

بادامچیان با بیان اینکه سعی می‌کنیم در حزب موتلفه اسلامی نامزدهای انتخاباتی را بر اساس مبنا معرفی کنیم، گفت: ما در حزب موتلفه اسلامی به دنبال این هستیم تا نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را بر اساس مبنا معرفی کنیم. در جلسات حزب به این نتیجه رسیده‌ایم که کسانی باید به مجلس دهم راه پیدا کنند که بتوانند متناسب با مجلسی که برای دهه چهارم نظام جمهوری اسلامی است کارآمد باشند.

https://shoma-weekly.ir/tf9v3v