سیاسی

دکتر علی عباسپور: اهداف شهدا همسو با پیشرفت علمی کشور است

حرکت در مسیر انتخابی شهدا، موجب ایجاد اتحاد و دلگرمی در جامعه دانشگاهی کشور می شود و زمینه پیشرفت علمی و افزایش کیفیت و کمیت در دانشگاه های کشور را فراهم می کند.

دکتر علی عباسپور گفت: حرکت در مسیر انتخابی شهدا، موجب ایجاد اتحاد و دلگرمی در جامعه دانشگاهی کشور می شود و زمینه پیشرفت علمی و افزایش کیفیت و کمیت در دانشگاه های کشور را فراهم می کند.

رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کاشت نهال سرو در این واحد را به مناسبت 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا" و در راستای ادای احترام به دو شهید گمنام در واحد علوم و تحقیقات عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با یادآوری اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری که ادامه دهنده راه امام راحل هستند، ادامه داد: شهدا نیز ادامه دهنده اهداف این دو بزرگوار بودند ما نیز در پی رسیدن به این اهداف هستیم.

عباسپور با بیان اینکه برای رسیدن به این اهداف که همسو با پیشرفت علم است اظهار داشت: از خداوند می‌خواهیم ما را یاری و مساعدت فرماید.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه ساخت مقبره الشهدای واحد علوم و تحقیقات در سال آتی، تصریح کرد: امید است، کاشت نهال در جوار مزار شهدای گمنام، ضمن گرامی داشت هفته درختکاری و اهمیت احیای طبیعت، موجب بهره مندی جامعه دانشگاهی کشور از دعای خیر امام راحل (ره)و شهدا در مسیر اعتلای علمی کشور شود
https://shoma-weekly.ir/7mSmdc