سیاسی

دولت عناصر بی عرضه، ناکارآمد و نابلد را کنار بگذارد

بادامچیان از دولت خواست که پیرو نظرات مراجع محترم تقلید، عناصر بی عرضه و ناکار آمد و نابلد در دستگاه ها را که در مدت خدمت این دولت معلوم شده اند، به سرعت کنار بگذارد و از تجربه آموخته های متعهد استفاده کند تا مشکلات اساسی معیشت مردم حل شود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت خاطره شهید سلیمانی گفت: خط مقاومت، در مراحل رشد به نقاط بلندی رسیده و تحولات آینده مهم و سرنوشت ساز است.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در سومین سالگرد شهادت سردار اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی و یارانش، پیامی در تثبیت انقلاب اسلامی و شکست توطئه دشمنان، معاندان و مزدوران آنهاست.

وی با گرامیداشت خاطره شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس افزود: خط مقاومت، اکنون در مراحل رشد به نقاط بلندی رسیده است، از فلسطین قهرمان تا یمن، سوریه، بحرین، لبنان، عراق، افغانستان و سایر کشورهای در مسیر مقاومت، گسترش یافته است و تحولات آینده مهم و سرنوشت ساز است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو با تبریک به وزیر مسکن و شهرسازی از وی خواست که تدابیر و برنامه های لازم برای واقعی کردن قیمت مسکن و کاهش گرانی بی منطق آن را در نظر بگیرد و عوامل گرانی مسکن و سرپناه مردم را شناسایی و چاره سازد.

بادامچیان از دولت خواست که پیرو نظرات مراجع محترم تقلید، عناصر بی عرضه و ناکار آمد و نابلد در دستگاه ها را که در مدت خدمت این دولت معلوم شده اند، به سرعت کنار بگذارد و از تجربه آموخته های متعهد استفاده کند تا مشکلات اساسی معیشت مردم حل شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور خواست در ریشه کنی عوامل ترور و پسمانده های فتنه 1401 اقدامات جدی را تدبیر کنند و با همراهی مردم، این مهم را به نتیجه کامل برسانند.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو، انتفاضه فلسطین را تنها راه نجات قدس شریف دانست و خیزش نسل انقلابی جدید در فلسطین را امری مبارک دانست.

وی تاکید کرد: بحران داخلی رژیم صهیونیستی آنها را به روی کار آوردن دولت فاسد و ستمگر نتانیاهو رسانده است که تشدید بحران و سقوط رژیم اشغالگر قدس را به دنبال دارد.

بادامچیان در ادامه گفت: آمریکا و همدستانش درباره برجام باید تعهداتشان را عملی سازند. مذاکره بدون نتیجه حاصلی ندارد، پاسخ پیام های مخفی آنها مشخص است، به تعهدات خود عمل کنید، تحریم ها را لغو کنید تا راه برای مذاکره باز شود.

وی درباره جنگ اوکراین نیز اظهار داشت: این جنگ که با خطای غرب و دولت فعلی اوکراین این همه بحران برای اروپا و ملت اوکراین پدید آورده با توافق اوکراین و روسیه می تواند به پایان برسد، دخالت آمریکا و گدایی زلنسکی از آمریکا جز ضرر و افزایش آسیب های جنگ نتیجه ای ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو از نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان عضو و علاقمندان به موتلفه اسلامی خواست در بودجه 1402، تحول در بودجه و تنظیم بودجه ای راهگشا برای مشکلات اقتصادی کشور را در نظر بگیرند.

بادامچیان در پایان با تبریک سال نو مسیحی به همه پیروان حضرت عیسی(ع) به ویژه به هموطنان مسیحی، ارمنی و آشوری برای آنان موفقیت در تحقق خواسته های صلح و مهربانی حضرت عیسی علیه السلام را آرزو کرد.

https://shoma-weekly.ir/CRIKQG