سیاسی

دولت عربستان مهر پایانی بر حکومت ننگین خود خواهد زد

به کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی و ممنوعه بر علیه این مردم مظلوم و بی‌گناه، نه تنها پرده از چهره سفاک و خونریز این باصطلاح خادمین حرمین شریفین را بر داشته است علاوه بر آن مدعیان دفاع از حقوق بشر را با سوال جدی روبه رو نموده است که چرا در مقابل این همه جنایات سکوت، پیشه نموده‌اند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با امضای آیت الله یزدی، تداوم حملات وحشیانه آل سعود به مردم بیدفاع یمن که منجر به کشتار مداوم زنان، کودکان و سالخوردگان بیدفاع گردیده است همزمان با ممانعت از رسانیدن خدمات امدادی و کمکهای اولیه را مسبب قرار گرفتن این کشور در آستانه یک فاجعه وسیع انسانی اعلام کرده و افزود: به کارگیری سلاحهای کشتار جمعی و ممنوعه بر علیه این مردم مظلوم و بیگناه، نه تنها پرده از چهره سفاک و خونریز این باصطلاح خادمین حرمین شریفین را بر داشته است علاوه بر آن مدعیان دفاع از حقوق بشر را با سوال جدی روبه رو نموده است که چرا در مقابل این همه جنایات سکوت، پیشه نمودهاند.

همچنین یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به خبر برخی رسانههای عربستان مبنی بر اعدام شیخ نمر در ۲۴ اردیبهشت، از حوزههای علمیه و همه اندیشمندان جهان اسلام دعوت کرد به صحنه ورود کنند و نگذارند این جنایت صورت پذیرد.

آیتالله سید احمد خاتمی خاطر نشان کرد: دولت عربستان باید بداند که با این کار در حقیقت مهر پایانی به حکومت ننگین آنها زده خواهد شد. به زمین ریختن خونهای پاک در یمن و خون عالمی که دغدغه دین دارد قدم گذاشتن در راه فرعون و کفار قریش است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید با ورود شجاعانه و محکومیت این جنایت جلوی جنایات دولت جبار سعودی گرفته شود.

https://shoma-weekly.ir/RSW252