سیاسی

دولت در برابر ترورهای موساد مقابله به مثل کند

محمد نبی حبیبی: فاجعه هفتم تیر محصول کار مشترک کفر ، نفاق و الحاد بود.


محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر سال 60 گفت: فاجعه هفتم تیر محصول کار مشترک کفر ، نفاق و الحاد بود.

روشنگری عظیم علیه نقش اتحاد منافقین، لیبرالها و کمونیستها
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت؛ افزود: شهید بهشتی سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی است و یاران با وفایش از حزب جمهوری اسلامی در نبرد با کفر، نفاق و الحاد تا پای شهادت پیش رفتند، شهادت آنها یک روشنگری عظیم علیه نقش اتحاد منافقین، لیبرالها و کمونیستها و همگرایی آنها با استکبار جهانی بود.

آخرین میخ بر تابوت
حبیبی ادامه داد: شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی منافقین را رسوا کرد و آخرین میخ را بر تابوت سکولارها و لیبرالها کوبید.
کشتار وحشیانه به دستور آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی
وی با اشاره به جنایات بی شمار منافقین، لیبرالها و کمونیستها اظهار داشت: از سال 60 به بعد که نقاب از چهره فریب منافقین، بنی صدر و کمونیستها برداشته شد، به مدت کوتاهی هزاران نفر از مردم بیگناه کوچه ، بازار و خیابان توسط تروریستهای منافق و ملحدین به شهادت رسیدند. این کشتار وحشیانه به دستور آمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود، چرا که آنها در این مدت بیشترین دفاع را از منافقین ،بنی صدر و ضد انقلاب داشته اند.

در هفتم تیر، تحزب نیز مورد هدف قرار گرفت
وی افزود: در حقیقت در هفتم تیر در کنار ترور جمع کثیری از نیروهای تراز اول جمهوری اسلامی، ساختار سازنده کادر و تحزب نیز مورد هدف قرار گرفت و با شهادت بخش عمده ای از چهره های معتقد به تحزب، این نیاز جدی کشور مورد غفلت قرار گرفت و همچنان نیز مورد تهاجم است و حتی این فراز از سخنان مقام معظم رهبری در کرمانشاه در سال گذشته نیز به اندازه کافی مورد پردازش رسانه ها قرار نگرفت.

دستگاه قضا به مطالبات پاسخ شایسته دهد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان داشت: مردم از دستگاه قضا مطالباتی دارند که باید به آن پاسخ شایسته داده شود.

مطالبات مردم از قوه قضائیه
وی افزود: مهمترین و بزرگترین مطالبه مردم برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی، مفاسد اجتماعی ، فرهنگی و تسریع در کار ارباب رجوع و جلب اعتماد کامل مردم به این قوه است.
وی ادامه داد : پیش گیری از جرم مطالبه دیگر مردم است، حجم عظیم پرونده‌ها در محاکم قضایی شایسته جمهوری اسلامی نیست.باید فکری برای جلوگیری از بروز جرم کرد.

دستگاههای امنیتی حق مقابله به مثل را برای خود محفوظ بدانند
حبیبی در پاسح به سئوالی در مورد دستگیری عوامل موساد که در ترور دانشمندان هسته ای دست داشتند گفت  ما باید هوشمندی و هوشیاری دستگاه امنیتی کشور به‌ویژه وزارت اطلاعات را تبریک بگوییم.
وی افزود: سرویسهای سیا و ام آی6انگلیس و نیز برخی سرویسهای اطلاعاتی ترکیه اقلیم کردستان و آذربایجان در اختیار موساد هستند تا آنها به جنایات تروریستی خود ادامه بدهند. دولت باید به دولت های همراه تروریستها اخطار دهد و آنها را از حمایت تروریسم بر حذر دارد. همچنین دستگاههای امنیتی باید حق مقابله به مثل را برای خود محفوظ بدانند تا بیش از این دشمن صهیونیستی جری نشود.

مجلس و قوه قضائیه در روش برخورد
 جرایم جاسوسی تجدید نظر کنند
حبیبی ادامه داد: مجلس باید در مورد مجازات جرایم جاسوسی و برخورد با این پدیده تجدید نظر کند و مجازات های سنگین برای کسانی که پای در وادی وطن فروشی می‌گذارند در نظر بگیرد، دستگاه قضا هم باید در تسریع محاکمات و بالاترین سطح مجازات برای آنان تردید ننماید.
ایران نشان داد1+5 حرفی برای گفتن ندارد
وی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره مذاکرات مسکو تصریح کرد: ما باید از صلابت ، قاطعیت و هوشمندی تیم مذاکره کننده تشکر کنیم. بادست پر در این مذاکرات حضور یافتند و نشان دادند که تیم1+5 و گروه های پشتیبان فنی و حقوقی آنها دستشان خالی است و حرفی برای گفتن ندارند.
وی گفت: جمهوری اسلامی باید به آنها اعلام کند اگر شما خودتان اختیاری ندارید چرا می آئید مذاکره می کنید.

شرط ادامه مذاکرات
وی افزود : مذاکرات باید در صورتی ادامه پیدا کند که طرف مقابل به تعهدات و توافقات قبلی پایبند باشد.

مردم ایران انتظار دارند مصر به دامن اسلام برگردد
حبیبی همچنین با اشاره به انتخاب محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت : ملت مصر در سایه ایستادگی توانستند نقشه آمریکا و نظامیان را در باز تولید حکومت مبارک خنثی کنند و ثابت کنند انقلاب در مصر زنده است. مردم ایران انتظار دارند مصر به دامن اسلام برگردد و از دام سیاستهای استکبار آمریکا و صهیونیسم رها شود.

مردم مصر توطئه در انتخابات را خنثی کردند
وی افزود: مردم مصر با هوشمندی توطئه کودتا و تقلب در انتخابات را خنثی کردند و اراده انقلابی خود را در التحریر به نظامیان قبولاندند.

دمشق برای دفاع از خود جدی است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان در مورد آخرین تحولات سوریه اظهارداشت: سقوط جنگنده ترکیه ای بر فراز سوریه نشان داد که دمشق برای دفاع از خود جدی است . معارضین دولت سوریه باید بدانند همگرایی با سیاستهای استکباری و صهیونیستی به نفع آنها نیست. مردم سوریه به زودی کشورشان را از تروریستها پاک خواهند کرد.

قطر و عربستان نمی‌توانند برای ملت سوریه
نسخه دموکراتیک بپیچند
وی افزود: ترکیب جدید دولت سوریه نشان می‌دهد اسد در انجام اصلاحات جدی است. کشور‌هایی مثل قطر و عربستان که اصلا نمی‌دانند انتخابات چیست و دموکراسی کدام است نمی‌توانند برای ملت سوریه نسخه دموکراتیک بپیچند.

https://shoma-weekly.ir/ND556n