سیاسی

دولت حق پنهان‌کاری ندارد

دولت حق پنهان‌کاری ندارد و باید به مردم و افکار عمومی در ابن رابطه توضیحات شفافی ارائه دهد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در صورت اثبات و تایید تحریم ارگان های داخلی براساس معاهده FATF دولت مرتکب سیئه و گناه نابخشودنی شده است.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تحریم قرارگاه خاتم از سوی برخی بانک‌های داخلی، براساس معاهده FATF، اظهار داشت: وزیر اقتصاد هفته گذشته در سخنرانی رسمی تحریم ارگان‌های داخلی براساس معاهده FATF را تکذیب کرد. این در حالی است که عده‌ای دیگر تحریم‌ها را تایید می‌کنند.

وی با بیان اینکه توضیحات دولت تاکنون در این باره کافی نبوده است، افزود: دولت حق پنهان‌کاری ندارد و باید به مردم و افکار عمومی در ابن رابطه توضیحات شفافی ارائه دهد.

حبیبی تصریح کرد: درصورتی که تحریم ارگان‌های داخلی بنا به تصمیمات زورگویانه خارجی‌ها تایید شود آن زمان باید گفت دولت اقدام بسیار زشت، سبک و غیرقابل دفاع انجام داده است. چنانچه چنین مسئله ای حقیقت داشته باشد این مسئله یک موضوع خیانت آمیز به شمار رفته و نه مجلس و نه هیچ مرجعی در جمهوری اسلامی نمی تواند این خیانت را تصویب و اجرا کند.

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید براینکه در صورت اثبات و تایید تحریم ارگان های داخلی براساس معاهده FATF دولت مرتکب سیئه و گناه نابخشودنی شده است، تصریح کرد: اگر اینطور نیست دولت باید عدم اثبات آن را برای مردم به صورت شفاف توضیح دهد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع برای بنده به عنوان فعال سیاسی نیز این موضوع در هاله ای از ابهام قرار دارد که حرف کدام یک از طرفین (وزیر اقتصاد و دارایی یا منتقدان) درست است!

https://shoma-weekly.ir/hYF1NG