سیاسی

دولت برای سند 2030 مراجع قانونی را دور زد

افتخاری با بیان اینکه هر سندی باید با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در کشور اجرا شود گفت: دولت در اجرای این سند مراجع قانونی را دور زد.
لاله افتخاری پرهیز از آموزه‌های دینی و مذهبی در مدارس، فراگیری آموزش‌های جنسی از سن پنج سالگی و ... را از بندهای سند ننگین ۲۰۳۰ دانست.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به کنوانسیون رفع تبعیض زن و مرد که در زمان دولت خاتمی مطرح و با آن مخالفت شد خاطر‌نشان کرد: این کنوانسیون مقدمه سند 2030 بود.

افتخاری سند 2030 را سندی با هدف برابری مطلق مطرح کرد و افزود: این سند می‌خواهد تا با ایجاد شهروند جهانی انسان‌هایی را طبق نظر و مطابق میل خود تربیت کند.

وی با بیان اینکه هر سندی باید با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان در کشور اجرا شود گفت: دولت در اجرای این سند مراجع قانونی را دور زد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علایم ظهور در حال محقق شدن است و مردم دنیا نیاز به وجود منجی را احساس می‌کنند گفت: غرب و آمریکا سند 2030 را در راستای این نیاز جهانی تدوین کرد تا سندی برای تغییر جهان باشد.

وی با بیان اینکه برای تحقق این سند وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت مسئول اجرای آن هستند گفت: این سند برنامه آموزشی و تربیتی از گهواره تا گور برای همه شهروندان داشته تا انسان‌هایی مطابق میل آنها تربیت شود.

افتخاری با اشاره به اینکه دولت در سال 95 از این سند رونمایی کرد گفت: اگر مقام معظم رهبری با شجاعت پای به میان نمی‌گذاشتند اوضاع خراب شده و دشمنان به هدف خود می‌رسیدند.

وی پرهیز از آموزه‌های دینی و مذهبی در مدارس، فراگیری آموزش‌های جنسی از سن پنج سالگی، غیرقانونی شدن ازدواج دختران زیر 18 سال و ترویج بسیاری از رفتارهای غیراخلاقی را از بندهای این سند ننگین برشمرد.

وی با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها و اینکه مستضعفان عالم می‌خواهند از ما الگو بگیرند گفت: در همین راستا از سالها قبل استکبار به‌دنبال ترویج ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی بوده و گاهی هم مردم را از گروه‌ها و جناح‌های انقلابی در کشور می‌ترساند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت و توان خود برای ناکامی نظام بهره گرفته گفت: از طریق شبکه‌های متنوع ماهواره‌ای، هالیوود و شبکه‌های مجازی تبیلغات سوء خود را انجام می‌دهد.

https://shoma-weekly.ir/FNXgsX