سیاسی

دولت با کمک منتقدین زوایای مغفول را شناسایی کند

دولت باید سعی کند با کمک منتقدین زوایای پنهان و مقفول مانده از دید دولت را در حوزه اجرا مورد توجه و بازبینی قرار دهد تا این اشکالات برطرف شود زیرا برطرف شدن این اشکالات موجب افزایش رضایت مندی عامه مردم خواهد شد .
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : انتظار این است که دولت سعه صدر بیشتری نسبت به منتقدین داشته باشد و بر اساس منطق پاسخ نقدها و انتقادات را بدهد و در صدد رفع اشکالات خود برآید تا این که با فضا سازی و متهم کردن منتقدین از پاسخگویی فرار کند .

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار کرمان۱۴۰۰ در رابطه با اظهارات رئیس جمهور مبنی بر کم عقل خواندن منتقدان دولت اظهار داشت : به نظر می رسد روحانی با چنین بیاناتی به دنبال به حاشیه بردن مسائل مهم کشور و ایجاد مشغله سیاسی برای مردم و منتقدین جامعه است .

وی گفت : مطمئنا دولت به هر میزان که انتقاد پذیر باشد و سعی کند اعتقادات منتقدین منصف را بپذیرد و به نقطه نظرهای آن ها برای اصلاح دولت توجه و از آن ها استفاده کند ، این امر برای دولت بسیار مفیدتر است تا این که بخواهد دهان منتقدین خود را ببندد .

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که ما با کسانی که سیاه نمایی می کنند و هیچ نقطه مثبتی را در عملکرد دولت نمی بینند موافق نیستیم ، خاطر نشان کرد : منتقدین دولت باید هم نقاط مثبت را ببینند و هم مشکلات را مورد دقت قرار دهند .

ترقی عنوان کرد : دولت باید سعی کند با کمک منتقدین زوایای پنهان و مقفول مانده از دید دولت را در حوزه اجرا مورد توجه و بازبینی قرار دهد تا این اشکالات برطرف شود زیرا برطرف شدن این اشکالات موجب افزایش رضایت مندی عامه مردم خواهد شد .

وی گفت : اما این که ما هر منتقدی را بی عقل تصور کنیم و این گونه برداشت شود که نقد دولت از روی بی عقلی است این بی انصافی نسبت به منتقدین و فرار از پاسخگویی است.

این کارشناس در پایان افزود : بنابراین انتظار این است که دولت سعه صدر بیشتری نسبت به منتقدین داشته باشد و بر اساس منطق پاسخ نقدها و انتقادات را بدهد و در صدد رفع اشکالات خود برآید تا این که با فضا سازی و متهم کردن منتقدین از پاسخگویی فرار کند .

https://shoma-weekly.ir/jwDnNy