سیاسی

دولت با مردم صادق باشد

بازی هایی برای بودجه صورت می گیرد که همه دولت ها آن را انجام داده اند اما اگر با مردم صادق باشند خوب است.
عبدالرضا مصری رئیس فراکسیون حزب موتلفه اسلامی نیز در اجلاس دبیران استانهای این حزب سخن می گفت اظهار داشت: فراکسیون حزب موتلفه اسلامی از نظر تعداد نمایندگان دومین فراکسیون در مجلس است که جلسات دائمی و منظمی دارد. جمع ما در فراکسیون، جمعی کاملا همگون و همفکر و همنظر است و هیچگاه دچار حاشیه نشده ایم.

این نماینده مجلس ضمن انتقاد از برخی سیاست های دولت بیان داشت: بازی هایی برای بودجه صورت می گیرد که همه دولت ها آن را انجام داده اند اما اگر با مردم صادق باشند خوب است.

وی افزود: دولت اگر فکر کند هر کاری می خواهد انجام دهد و نخبگان و نمایندگان آن را نفهمند و یا حرفی نزنند اشتباه می کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: متاسفانه درباره اقتصاد مقاومتی ستایش و همایش و نمایش وجود دارد و هیچ عزمی برای اجرایی شدن آن در کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: بودجه بر اساس نفت 72 دلار بسته شده و آقایان در دولت می گویند به 80 دلار می رسد ، شاید آنها از مسائلی خبر دارند که ما نداریم، این هم مانند مساله نان است که گفتند گران شده تا کیفیت آن بالا رود اما آرد را 43 درصد گران کرده اند و دلیل افزایش قیمت نان این است. ما انتظار نداریم سخنگوی دولت دروغ بگوید.

همچنین در این اجلاس محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر برخی مطالبات مردم برآورده نشده باید بگوییم به دلیل برخی سوء مدیریت ها است و تلاش کنیم این مطالبات مردم برآورده شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما باید به دنبال دولت حزبی، مجلس حزبی و شوراهای شهر و روستای حزبی باشیم.

https://shoma-weekly.ir/JWePy0