سیاسی

دولت آینده شاهد جهش‌های شگرفی خواهد بود

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: ویژگی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم این است که همه اضلاع رقابت در این انتخابات به صورت متکثر حضور دارند. روند همگرایی در اضلاع متکثر، سیر کندی داشته است به طوری که از هر ضلع و سلیقه حداقل به اندازه انگشتان یک دست ثبت‌نام کرده‌اند و مصمم هستند تا آخر بمانند.
رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: ویژگی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم این است که همه اضلاع رقابت در این انتخابات به صورت متکثر حضور دارند. روند همگرایی در اضلاع متکثر، سیر کندی داشته است به طوری که از هر ضلع و سلیقه حداقل به اندازه انگشتان یک دست ثبتنام کردهاند و مصمم هستند تا آخر بمانند.

محمد کاظم انبارلویی افزود: اصولگرایان برخلاف اصلاح طلبان که در پیری و کهولت رهبران خود مجالی برای نوآوری ندارند طی سالهای گذشته در باز تولید کادرهای خود گامهای بزرگی برداشتهاند. کادرهایی که کارآمد، هوشمند، مؤمن و جوان هستند و به مبانی نظام و بویژه ولایت فقیه پایبند و آماده میباشند.وی خاطر نشان کرد: ما در دهه چهارم انقلاب هستیم.

قطار انقلاب در ریل پیشرفت با سیاستگذاریهای دقیق رهبری و مراقبتهای ویژه به پیش میرود. به همین دلیل گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت گفتمان مسلط در کشور است.

انبارلویی با اشاره به آنکه اصولگرایان در این وادی رکوردهای خوبی گذاشتهاند، یادآور شد: این رکوردها در دولت آینده که فرآیند اسلامی شدن در آن چند گام به جلو بر میدارد شکسته خواهد شد و جهشهای شگرفی رخ خواهد داد.

https://shoma-weekly.ir/KrPyeD