سیاسی

دلباختگان غرب در جنگ فرهنگی و اقتصادی تغافل می کنند

به نتیجه مذاکرات دل می‌بندند و حتی خواهان توقف پیشرفت علمی در زمینه‌هایی مانند هسته‌ای می‌شوند، به امید اینکه دشمن از منازعه با ایران دست بردارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه متاسفانه علیرغم هشدارهای رهبر انقلاب در رابطه با انتقال جبهه جنگ استکبار به عرصه فرهنگ و اقتصاد، هنوز برخی از مسئولین و نخبگان درک دقیقی از شرایط رویارویی با استکبار ندارند، گفت: برخی به دلیل دلباختگی به تفکرات غربی چشم‌شان را بر روی برخی واقعیات بسته‌اند.
محمدمهدی اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ با بیان اینکه یکی از اصول امام خمینی(ره)، تاکید بر وحدت ملی و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکن دشمن بوده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در مرحله اول باید شناخت کافی از شیوه و عملکرد دشمن و جبهه جنگ آن‌ها با انقلاب اسلامی ایجاد شود.
وی در ادامه افزود: متاسفانه علیرغم هشدارهای رهبر انقلاب در رابطه با انتقال جبهه جنگ استکبار به عرصه فرهنگ و اقتصاد، به نظر می‌رسد هنوز برخی از مسئولین و نخبگان درک دقیقی از شرایط رویارویی با استکبار را ندارند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی‌ها به جای اینکه ریشه منازعات جبهه استکبار را مقابله با تفکر انقلاب اسلامی بدانند آن را در برخی مصادیق دیگر جستجو می‌کنند، تصریح کرد: این افراد به نتیجه مذاکرات دل می‌بندند و حتی خواهان توقف پیشرفت علمی در زمینه‌هایی مانند هسته‌ای می‌شوند، به امید اینکه دشمن از منازعه با ایران دست بردارد.
اسلامی با بیان اینکه در این زمینه نیاز به افزایش بصیرت در جمع نخبگان است، گفت: این ماموریتی است که باید خواص انجام دهند تا بتوانیم با خدعه های گاه و بیگاه دشمن مقابله کنیم.
وی اظهار داشت: نفی توطئه دشمن، یک جنبه از خطرات شرایط فعلی ماست و تصور حمله نظامی دشمن جنبه دیگر این شرایط است، به نظر می‌رسد دشمن توانایی حمله نظامی را ندارد ولی برخی‌ها با پررنگ کردن این موضوع، جنگ واقعی را نادیده می‌گیرند.
عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برای مقابله با توطئه دشمنان هنوز گام اول را به طور کامل برنداشته‌ایم، تصریح کرد: البته روشنگری در این زمینه هم کم انجام نشده است اما برخی به دلیل دلباختگی به تفکرات غربی چشم‌شان را بر روی برخی واقعیات بسته‌اند و متاسفانه تذکرها و آگاهی‌ بخش‌هایی که صورت گرفته، اثری نداشته است.
https://shoma-weekly.ir/kY0azw