سیاسی

دقت مردم در انتخابات حلال مشکلات کشور است

افتخاری درباره حضور مردم در انتخابات گفت:مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند متوجه می شوند که کشورشان را خودشان می سازند. آن ها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آنها هستند که انقلاب را پیش بردند اگر پای صندوق بیایند می توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند ، اگر انتخاب صالح داشته باشند می‌توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند.

به گزارش ایسنا، لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس در جمع خبرنگاران درباره علت حضور خود برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:هدفم خدمت و انجام وظیفه است نماینده تهران مرتب باید کار کند چراکه گستردگی این حوزه انتخابیه با پیچیدگی مشکلات از آلودگی هوا ، ترافیک بگیرید تا ساختار ادارای غلط می‌طلبد که نماینده تهران به صورت شبانه روزی فعالیت کند. متاسفانه شهر تهران ساختار اداری منسجمی ندارد.

وی درباره عملکرد مجلس دهم گفت: نمی شود به مجلس به صورت صفر و صد نگاه کرد مصوبات و اقدامات خوبی هم داشتند اما با توجه به اینکه بسیاری از نمایندگان از طرف دولت حمایت شده و از لیست دولت آمده بودند استقلال رای نداشتند همچنین تعداد قابل توجهی از نمایندگان برای اولین بار بود که در عرصه سیاست وارد شده و به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتند و این باعث می شد کار پختگی کمتر داشته باشد.
وی درباره حضور مردم در انتخابات گفت:مردم اگر خودشان با خودشان خلوت کنند و از فضای مجازی بیرون بیایند متوجه می شوند که کشورشان را خودشان می سازند. آن ها بودند که هفته گذشته آمدند و از نظام حمایت کردند و آنها هستند که انقلاب را پیش بردند اگر پای صندوق بیایند می توانند اقتدار کشورشان را تضمین کنند ، اگر انتخاب صالح داشته باشند می‌توانند آینده بهتری برای خود و فرزندانشان رقم بزنند و اگر مشکلاتی ایجاد شده به دلیل انتخاب‌هایی بوده است که مردم داشته اند.


https://shoma-weekly.ir/pRztdc