سیاسی

دفاع از آشوبگران فتنه حمایت از تروریسم است

رفع حصر سران فتنه برای آمریکا امتیازاتی دارد
عضو حزب مؤتلفه با بیان اینکه رفع حصر سران فتنه برای آمریکا امتیازاتی دارد، گفت: سکوت این مدعیان حقوق بشر در برابر ربوده شدن مرزبانان ایرانی معنادار است.

سیدمهدی جولایی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه مداخله جویانه آمریکا در خصوص رفع حصر سران فتنه و سکوت در قبال گروگان‌گرفته شدن 5 مرزبان ایرانی گفت:‌ رفع حصر سران فتنه برای آمریکا امتیازاتی دارد اما آزادی 5 مرزبان که در حال خدمت به میهن و کشور خود بودند هیچ منفعتی برای آمریکا ندارد برای همین است که شاهد سکوت این مدعیان حقوق بشر در خصوص این افراد هستیم که این سکوتی معنادار است.

وی ادامه داد: حقیقت این است که آمریکا یکی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی است چرا که بیانیه مداخله جویانه آمریکا نیز در دفاع از کسانی صادر شده بود که 8 ماه کشورمان را به آشوب کشاندند.

جولایی با اشاره به رویکرد دوگانه آمریکا در موضوع حقوق‌بشر خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان حامی گروه‌های تروریستی اقدامات ضدحقوق بشری بسیاری انجام داده است با این وجود کشور ایران را به بهانه‌های واهی به نقض حقوق بشر متهم می‌کند در حالی که حقیقت اینگونه نیست.

وی در پایان با اشاره به لزوم عزم همگانی برای جهانی بدون خشونت و ترور تصریح کرد: آمریکا با وجود اقداماتی که تاکنون در زمینه نقض حقوق بشر انجام داده است، نمی‌تواند داعیه حمایت از صلح و مبارزه با گروه‌های تروریستی را داشته باشد، بنابراین همه ملت‌های آزاده باید برای برخورداری از جهانی عاری از خشونت و ترور تلاش کنند.

https://shoma-weekly.ir/ARl6lV