سیاسی

دشمن در توافق کاهش زیان خود را دنبال می کند

دشمنان همه راه ها را برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران امتحان کردند بعد از خسارت فراوان در این مسیر و نرسیدن به اهداف خود صحبت از مذاکره و لغو تحریم را برای کاهش زیان اقتصادی و سیاسی خود در پیش گرفتند.
احمد کریمی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان؛ با اشاره به خسارت های تحریم بر کشورهای اروپایی گفت: امروز باید همه به بحث تحریم ها و لغو آنها کمی عمیق‌تر فکر کنند، ما از ابتدای انقلاب تا به امروز انواع و ابعاد گوناگون تحریم را تجربه کرده ‌ایم و تحریم ابزار تازه‌ای علیه ما نبودند و نباید فکر کنیم هر توافق در این زمینه مهر پایانی بر این نوع تجاوزات نظام سلطه علیه مردم ایران است.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار تصریح کرد: لغو تحریم‌ها تاثیر زیادی در عرصه اقتصادی کشور نخواهد داشت و تنها می تواند از لحاظ اقناع افکار عمومی ایران موثر باشد.

کریمی اصفهانی افزود: باتوجه به بحران اقتصادی که در جهان وجود دارد غربی ها بیش از جمهوری اسلامی ایران به لغو این تحریم ها و رابطه اقتصادی با ایران نیاز دارند.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی تمام معادلات غرب و آمریکا را بهم ریخته است گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست در جریان مذاکرات خواسته های خود را به سمع و نظر جهانیان برساند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به حوادث اخیر در خاورمیانه اظهار کرد: آمریکا و کشورهای غربی امروز دریافتند که نمی توانند مانند گذشته دخالت مستقیم نظامی در منطقه خاورمیانه داشته باشند.

دبیرکل جمعیت اصناف و بازار بیان کرد: تحریم ها موجب شده تا ایران در برخی از عرصه ها از جمله عرصه های علمی و نظامی به خودکفایی برسد.

وی به اشاره به چشم انداز ایران بعد از تحریم ها گفت: دولت و همه قوا باید با در نظر داشتن اقتصاد مقاومتی به عنوان زیربنای فعالیت اقتصادی در کشور حرکت خود را آغاز کنند.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان همه راه ها را برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران امتحان کردند بعد از خسارت فراوان در این مسیر و نرسیدن به اهداف خود صحبت از مذاکره و لغو تحریم را برای کاهش زیان اقتصادی و سیاسی خود در پیش گرفتند.

https://shoma-weekly.ir/Vqoorr