سیاسی

دشمن حمایت شفاف از عناصر رسانه ای نفوذی نمی کند

در دوران موسوم به اصلاحات، از طرف انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران، برخی از روزنامه‌نگاران برای دوره‌های آموزشی به دبی و بعضی کشورها اعزام می‌شدند تا بدانند چه اطلاعاتی باید به آن سوی مرزها مخابره شود و چه مطالبی و اخباری با چه اهدافی در سطح رسانه و به نفع دشمن منتشر گردد.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان با اشاره به نفی جریان پررنگ نفوذی‌های دشمن در عرصه رسانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوب است که آقای جنتی اسامی تعدادی از نفوذی‌های دشمن را که اخیرا دستگیر شده‌اند از مراجع اطلاعاتی، دریافت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در دوران موسوم به اصلاحات، از طرف انجمن صنفی منحله روزنامه‌نگاران، برخی از روزنامه‌نگاران برای دوره‌های آموزشی به دبی و بعضی کشورها اعزام می‌شدند تا بدانند چه اطلاعاتی باید به آن سوی مرزها مخابره شود و چه مطالبی و اخباری با چه اهدافی در سطح رسانه و به نفع دشمن منتشر گردد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: برخی از این روزنامه‌نگاران از طرف مراجع اطلاعاتی درباره نحوه ارتباطشان با بیگانگان تذکر دریافت کردند. اخیرا هم برخی به دلیل بی‌توجهی نسبت به تذکرات دستگیر شدند.
سردبیر نشریه «شما» همچنین گفت: دشمن مطمئنا از جریانی روشن و شفاف در داخل و درعرصه رسانه حمایت نمی‌کند، بلکه به نحو موذیانه، عناصر نفوذی را هدف تربیت و حمایت و استفاده قرار می‌دهد.

https://shoma-weekly.ir/yjHbyy