سیاسی

دشمن برای منافع خود حجاب را به هنجارشکنی سوق می دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قرآن کریم حجاب را به عنوان قانون بشری معرفی کرده گفت: البته عفاف و حجاب خاص زنان و دختران نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قرآن کریم حجاب را به عنوان قانون بشری معرفی کرده گفت: البته عفاف و حجاب خاص زنان و دختران نیست.

برنامه "گفت و گوی فرهنگی" رادیو گفت و گو با موضوع عفاف و حجاب و سبک زندگی در ارتباط تلفنی با دکتر لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس و عضو هیئت علمی دانشگاه روانه آنتن شد.

افتخاری با بیان اینکه احکام دین متناسب با فطرت و برای ایجاد امنیت و سعادت و حفظ حقوق افراد در برابر متجاوزان وضع شده اظهار داشت: احکام الهی در همه زمان و مکان های زندگی انسان کاربرد دارند و این رویکرد به عفاف و حجاب اهمیت و ضرورت آن را دوچندان می کند.

نماینده ادوار مجلس افزود: عفاف و حجاب تنها مورد اشاره و تاکید قرآن کریم نیست این موضوع در همه جوامع و حتی جوامع غیرمسلمان نیز مورد توجه واقع شده است و در آثار باقی مانده از گذشتگان مانند تخت جمشید که اثری از اسلام نبوده نیز کاملا نمایان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه قرآن کریم حجاب را به عنوان قانون بشری معرفی کرده گفت: البته عفاف و حجاب خاص زنان و دختران نیست بلکه آقایان را نیز شامل می شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که دشمن برای دور کردن جوامع از منافع خود حجاب و عفاف افراد را نشانه می گیرد و آنها را به ابتذال و بی عفتی و هنجارشکنی سوق می دهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان "گفت و گوی فرهنگی" رادیو گفت و گو تأکید کرد: عفاف و حجاب از ضروریات دین اسلام است و همچون دیگر احکام باید مورد توجه قرار گیرد و تبیین شود تا فرزندان در خانواده های سالم و با نشاط رشد کنند و این به امنیت زنان و خانواده و جامعه کمک خواهد کرد.

https://shoma-weekly.ir/qk4DDb