سیاسی

دشمن از نفوذ در مجلس خبرگان رهبری ناامید نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که در داخل کشور با استفاده از امکانات بیت‌المال سعی در بزک کردن چهره پلید آمریکا هستند به جمهوری اسلامی خیانت می‌کنند.
حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به برگزاری باشکوه 13 آبان امسال و روز استکبارستیزی اظهار داشت: این حضور باشکوه نشانگر این است که ملت ایران در شناخت دشمن دچار خطا نشده‌ و دشمنی دشمنان به‌ویژه آمریکا را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها و افرادی که در داخل کشور با استفاده از امکانات بیت‌المال در بزک کردن چهره آمریکا هستند، افزود: هدف از این تلاش‌ها به فرموده مقام معظم رهبری این است که چهره واقعی دشمن را از اذهان عمومی پنهان کنند تا آمریکا در نهان به دشمنی خود ادامه دهد و از پشت خنجر بزند.

امام‌جمعه کازرون به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و متذکر شد: معظم‌له در این دیدار فرمودند، در سال‌های اخیر کسانی مغرضانه یا خط‌ دهی از آمریکا و ساده‌لوحانه سعی کردند با چشم‌پوشی از تجربیات ملت، چهره آمریکا را بزک کرده و طوری وانمود کردند که اگر روزی آمریکا دشمن بوده دیگر امروز از دشمنی دست کشیده است.

خرسند با بیان اینکه امروزه نباید دشمنی دشمنان به‌ویژه آمریکا را به بوته فراموشی بسپاریم، تصریح کرد: آمریکا از هر توانی که داشته در دشمنی با ملت ایران دریغ نکرده و همچنان به آن ادامه می‌دهد.

وی به حمایت آمریکا از رژیم وحشی اسرائیل و رژیم مهمان‌کش و جنایت آل‌سعود اشاره کرد و گفت: هرجایی که آمریکا پا گذاشته جز ترور و آدم‌کشی و پرورش تروریسم هیچ سود و منفعتی به دنبال نداشته است.

امام‌جمعه کازرون از کسانی که به دنبال بزک کردن چهره پلید آمریکائیان هستند خواست چنانچه یک نقطه مثبت در پرونده سیاه این کشور سراغ دارند به ملت معرفی کنند.

خرسند با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»، تصریح کرد: ملت ایران آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می‌داند و تا این کشور به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهد، بر اساس وظیفه شرعی و ملی شعار «مرگ بر آمریکا»، ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود به دو انتخابات مهم پیش رو از جمله مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: آن چیزی که مهم بوده حضور باشکوه و مشارکت جدی و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، چراکه این مشارکت دشمنان را ناامید می‌کند.

امام‌جمعه کازرون متذکر شد: در این انتخابات نباید مجلس خبرگان رهبری تحت‌الشعاع مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، چراکه مجلس خبرگان در جایگاه رهبری و ولایت دارد و در تقویت رهبری مؤثر است.

خرسند اظهار داشت: دشمن حتی در نفوذ مجلس خبرگان رهبری نیز ناامید نیست و سعی در نفوذ این جایگاه را دارد تا قداست و اهمیت رهبری را بشکند.

وی رقابت اسلامی و سالم را به نامزدهای مجلس شورای اسلامی گوشزد کرد و از آنان خواست حرمت خود و رقیبان انتخاباتی را رعایت کنند و از شیوه‌های ناپسند و قانون‌شکن پرهیز کنند.

خطیب نماز جمعه کازرون از نامزدهایی که به تشکیل جلسات سنگین با هزینه‌های سنگین خلاف شرع و قانون و راه‌اندازی کاروان مبادرت می‌کنند انتقاد کردو افزود: کسی که هنوز به کرسی مجلس ننشسته این‌گونه خلاف قانون و شرع عمل می‌کند پس چگونه می‌تواند پس از راه‌یابی به مجلس قانون را رعایت کند.

خرسند از دستگاه‌های مسئول به‌ویژه هیئت نظارت درخواست کرد، رفتارهای خلاف قانون و شرع نامزدها را رصد و در بررسی صلاحیت آنان توجه کنند.

وی از کسانی که توان بالای مسئولیت نمایندگی مجلس را دارند، درخواست کرد صحنه را خالی نکنند.

امام‌جمعه کازرون در پایان متذکر شد: در طول تصدی کسوت امامت جمعه این شهرستان سعی داشتم حرمت جایگاه امام‌جمعه را حفظ کنم و در انتخابات در طرفداری یا علیه شخصی اظهارنظر نکرده‌ام و درنهایت به انتخاب مردم حرمت قائل شده‌ام.

https://shoma-weekly.ir/nXOOuF