سیاسی

دشمنان سعی در تضعیف ایران دارند

نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمن بود و دشمنان سعی می کنند تا ایران را تضعیف کنند، اظهار داشت: الان دشمن مشغول فعالیت است و سعی در رخنه کردن دارد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجتالاسلام و المسلمین حاج سید جواد شهرستانی نماینده  حضرت آیت الله العظمی سیستانی در دیدار با دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و برخی از اعضای شورای مرکزی این حزب اظهار داشت: بنده از 40 سال قبل به حرکت این تشکیلات خوشبین بودم. موتلفه  مجموعه ایست که  پیرو روحانیت و مرجعیت است و مخلصانه کار می کند و مورد قبول مراجع است. خدا را شکر کنید که می توانید در سرنوشت کشور سهیم باشید.

وی در ادامه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمن بود و دشمنان سعی می کنند تا ایران را تضعیف کنند اظهار داشت: الان دشمن مشغول فعالیت است و سعی در رخنه کردن دارد. باید از روش های دشمن برای ضربه زدن به آنها استفاده کنیم. بهترین نیروها را نیز در کشور ایران داریم. الان دنیای تکنولوژی است و باید از ابزار های نو استفاده کنیم.

نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی یادآور شد:   آمریکا و غرب امروز از راه دین دارند وارد می شوند. در مصر الان که زمانه عوض شده مردم یک احساس دینی و مذهبی در وجودشان بروز کرده اما آمریکاییها بر روی این سوار شدند. مُرسی کی هست و تاریخش چه است؟ او 20 سال در آمریکا بوده و الا ن فرزندانش آنجا هستند. او برخوردش با ایران و اسرائیل چطور است؟ او نامه به اسرائیل فرستاد و به عنوان مخلص شما به شیمون پرز نامه امضا کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر اردوغان را درست کردند.اردوغان در ترکیه فردی بود که ما شیفته او شدیم این درحالی است که او دستساز غرب بود تا در مقابل نظام ایران بیاستد. او ابتدا کشتی کمک برای فلسطینی ها می فرستاد اما اکنون با اسرائیل در یک جبهه قرار دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد شهرستانی در بخش دیگری از سخنانش درباره انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری گفت: متأسفانه الان هرکس وارد انتخابات می شود از خدا خرج می کند.می گوید وظیفه دیدم برخودم و تکلیف دیدم. نباید از خدا خرج کرد.

نماینده حضرت آیت الله العظمی سیستانی در پایان ضمن تشکر از حبیب الله عسگراولادی درباره   مواضع اخیرش گفت: باید گذشت داشته باشیم. همیشه من نگوییم.

https://shoma-weekly.ir/3dCa0D