سیاسی

دستگیری عوامل نفوذ جای تقدیر دارد نه گلایه

درخصوص دستگیری برخی از بیگانگان چه در قالب جاسوس و متخلف یا نظارت قوه قضائیه بر تعطیلی برخی از اماکن یا مسائلی از این قبیل، باید اجازه بدهیم که قوه قضا به وظایف خود قاطعانه عمل نماید و بگذاریم تا نیروها و سازمان‌های امنیتی به موقع از خطرات ناشی از راه‌های نفوذ دشمنان جلوگیری کنند و تحرکات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند. لذا این اقدام به موقع نیروهای امنیت در مقابله با نفوذ بیگانگان بسیار جای تقدیر دارد نه گلایه!
فاطمه رهبر، نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت شرایط کشور و هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ امنیتی- سیاسی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی بیگانگان در کشور گفت: به نظر میآید در این برهه از زمان کشور، شرایط بسیار حساس و سختی را سپری میکند. به گونهای که از سویی با توجه به پذیرش برجام مشروط توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در این خصوص، تمام شروط اجراییات برجام باید رعایت شود. همچنین مطابق مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی که برخی نکاتی با تاکید عنوان شده است، طبیعتا باید توسط دولت رعایت شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در کنار اصل ماجرا و مسائل هستهای، تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با نفوذ بیگانگان با هدف ازبینبردن نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیار قابل تامل است؛ لذا به نظر میرسد که در این مقطع زمانی باید بسیار هوشیارانه عمل نماییم.

رهبر با اشاره به سخنان اخیر برخی از مسئولین دولتی مبنی بر پروندهسازی به بهانه نفوذ در مقابل دستگیری برخی از افراد فعال رسانه توسط دستگاه امنیتی اظهار داشت: به نظر میرسد آنچه در رابطه با دستگیری عوامل نفوذی بیگانه در کشور رخ داده است، جای تشکر دارد. از طرفی ما باید اصول قانون اساسی را در بحث تفکیک قوا رعایت کنیم و بگذاریم قوه قضا با قاطعیت به وظایف خود عمل نماید. اظهارات رئیسجمهور محترم و برخی از افراد دولتی مبنی بر پروندهسازی به بهانه نفوذ، جای تامل دارد.

وی افزود: درخصوص دستگیری برخی از بیگانگان چه در قالب جاسوس و متخلف یا نظارت قوه قضائیه بر تعطیلی برخی از اماکن یا مسائلی از این قبیل، باید اجازه بدهیم که قوه قضا به وظایف خود قاطعانه عمل نماید و بگذاریم تا نیروها و سازمانهای امنیتی به موقع از خطرات ناشی از راههای نفوذ دشمنان جلوگیری کنند و تحرکات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند. لذا این اقدام به موقع نیروهای امنیت در مقابله با نفوذ بیگانگان بسیار جای تقدیر دارد نه گلایه!

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت شرایط منطقه و کشور و مبحث نفوذ دشمنان قسمخورده نظام جمهوری اسلامی ایران، به جای اظهار نظر، بگذاریم تا دستگاههای قضائی و امنیتی کشور به وظایف خود عمل کنند. به نظر میرسد در کشور آنقدر کارهای بر زمین مانده وجود دارد که بهتر است هرکس به وظیفه عمل نماید.

https://shoma-weekly.ir/04Clws