سیاسی

دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته ای برگ برنده ایران است

اقدام مبتکرانه دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی کشورمان در دستگیری عوامل ترور به معنای تسلط و سیطره این نهاد مقدس و انقلابی نسبت به دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با توجه به اینکه کشور ما درحال حاضر با تحریم و تهدیدات غرب روبرو است این اقدام هوشیارانه وزارت اطلاعات قطعا می تواند برگ برنده ای برای کشور ما باشد.
حجت الاسلام محمد حسن ذاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشورمان توسط وزارت اطلاعات گفت: اقدام مبتکرانه دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی کشورمان در دستگیری عوامل ترور به معنای تسلط و سیطره این نهاد مقدس و انقلابی نسبت به دستگاه های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا است.
وی ادامه داد: طبیعی است که چارچوب دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشورمان از جوانان و نخبگان مقتدری شکل گرفته لذا اینگونه اقدامات نشانه عمق معنویت این عزیزان است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه اقدام اخیر وزارت اطلاعات چه تأثیر مثبتی می تواند در مذاکرات مسکو داشته باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما درحال حاضر با تحریم و تهدیدات غرب روبرو است این اقدام هوشیارانه وزارت اطلاعات قطعا می تواند برگ برنده ای برای کشور ما باشد.ذاکری اقدام اخیر وزارت اطلاعات را پاسخی کوبنده به اقدامات مذبوحانه کشورهای مدعی حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: غرب همواره با تبلیغات جنجالی خود به دنبال ایران هراسی در دنیا بوده و هست و اقدام اخیر وزارت اطلاعات می تواند پاسخی محکم به تهدیدات و قدرت نمایی های غرب باشد.

https://shoma-weekly.ir/cFtE3n