سیاسی

دستگاه دیپلماسی مراقب حیله‌گری‌های انگلیس باشد

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با هشدار به مسئولان وزارت خارجه کشورمان ،گفت: سفارت انگلیس مانند لانه جاسوسی آمریکا و حتی مرموز‌تر از آن فعالیت می‌کند و ضروری است دستگاه دیپیلماسی کشور مراقب حیله‌گری‌های انگلیس و همدستانش باشند.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل و طرح اتهام‌های واهی علیه کشورمان، اظهار داشت: ما بارها تجربه کرده‌ایم که آمریکا، انگلیس و اروپا قابل اعتماد نیستند و هیچ‌گاه نمی‌توان به عنوان یک طرف قابل اعتماد با آن‌ها مذاکره کرد و باید همیشه با احتیاط در برابر وعده‌های آنان رفتار کرد.

وی با بیان اینکه در تمام جنایت‌های دنیا، دست انگلیس خبیث به خون مردم بی‌گناه آلوده است، تصریح کرد: از قدیم بسیاری از ترورها و تروریست‌سازی‌ها توسط این کشور استعماری شکل گرفته است و آن‌ها صلاحیت ندارند درباره مسائل داخلی کشورمان اظهار نظر کنند چون از پایه و اساس بی آبرو و رسوا هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با هشدار به مسئولان وزارت خارجه کشورمان در خصوص فعالیت سفارت انگلیس در تهران، تاکید کرد: سابقه انگلیس نزد افکار عمومی دنیا مشخص است و هیچ گاه ارتباط ما با آن ها طبیعی نخواهد شد و در اصل سفارت این کشور مانند لانه جاسوسی آمریکا و حتی مرموز تر از آن فعالیت می‌کند و ضروری است دستگاه دیپلماسی کشور مراقب حیله‌گری‌های انگلیس و همدستانش باشند.

وی بر همین اساس افزود: تمام تحرکات انگلیس نمایشی است و امروز می‌بینیم از نابود کردن داعش حرف می‌زنند اما خود آن ها با کمک‌های فراوان این گروهک تروریستی را به جان منطقه انداخته اند و تنها منافع خودشان را می بینند.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه با وضعیت فعلی رفتارهای پلید انگلیس و آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید موضع قاطعی را در قبال اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس اتخاذ کنند و اگر بی‌تفاوت بمانیم آن ها گستاخ‌تر خواهند شد.

https://shoma-weekly.ir/Z5LeRf