سیاسی

دستگاه اطلاعاتی پشت پرده توطئه ضدیت با روحانیت را شناسایی کنند

عوامل ضد انقلاب با همدستی جریان ضد روحانیت در داخل مدتی است دست به سمپاشی و تخریب جایگاه روحانیت در افکار عمومی زده و تمام تلاش خود را بر کم اثر ساختن نقش روحانیت در هدایت معنوی و فکری جامعه گذاشته اند و این هشدار و خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند .تداوم این روند (ضدیت با روحانیت )به همان جایی ختم می شود که در کربلا و عاشورا اتفاق افتاد !
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در آغاز جلسه این شورا در رابطه با شهادت حجه الاسلام خرسند گفت: شهادت روحانی مجاهد و مخلص و ولائی،مرحوم حجه الاسلام خرسند عضو شورای مرکزی وامام جمعه ی کازرون بدست عوامل فرقه انحرافی که امروز با حضور گسترده و چشمگیر مردم کازرون به خاک سپرده شد ،هم تاثر داشت و هم هشدار! از دست رفتن این سرمایه اجتماعی و اعتباری برای حزب،ثلمه ای جبران ناپذیر و برای جامعه اسلامی نشانه و علامتی از یک توطئه ی حساب شده علیه روحانیت است.

حمیدرضا ترقی افزود :عملکرد بعضی روحانیون در بعضی دولتها مثل اکنون ،متاسفانه موجب کاهش سرمایه اجتماعی روحانیت و تنزل جایگاه این قشر مهم در گروههای مرجع گردیده است .عوامل ضد انقلاب با همدستی جریان ضد روحانیت در داخل مدتی است دست به سمپاشی و تخریب جایگاه روحانیت در افکار عمومی زده و تمام تلاش خود را بر کم اثر ساختن نقش روحانیت در هدایت معنوی و فکری جامعه گذاشته اند و این هشدار و خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند .تداوم این روند (ضدیت با روحانیت )به همان جایی ختم می شود که در کربلا و عاشورا اتفاق افتاد !

وی با عمیق دانستن این توطئه تصریح کرد: اینکه همه قاتلان چند ماه اخیر روحانیت در مشهد و همدان و تهران و کازرون از عناصر اوباش و غیر سیاسی و یا منحرف قلمداد می‌شوند ،تصادفی است؟ یا اینکه دستهایی می خواهند روحانیت کشی را غیر سیاسی جلوه دهند؟ من معتقدم این تحرکات با برنامه ریزی انجام شده و پشت پرده آن باید شناسائی شود . زیرا یقینا با تحلیل واقع بینانه و عمیق تر می توان توطئه را کشف کرد .چرا باید هزینه نا کار آمدی مسئولین اجرایی را روحانیت بپردازد؟ چرا به تحرکات علیه روحانیت در دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی حساسیت لازم نشان داده نمی شود.؟

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: شهید هاشمی نژاد در سال شصت به خاطر همین کم توجهی به روحانیت سیاسی و تشکیلاتی از سوی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی به شهادت رسید . اگر امروز جلو این حرکت ضد روحانیت با قاطعیت گرفته نشود ، معلوم نیست چه آینده ای تقدیر شود .

وی از پیام مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و دیگر شخصیت‌ها به مناسبت این شهادت قدردانی کرده ،آن را نشانه اخلاص، فداکاری ، موفقیت و تلاش مستمر این روحانی شهید دانست .

https://shoma-weekly.ir/lhYuEJ