بین الملل

دروغ غرب در ادعای مبارزه با تروریسم آشکارتر شد

با توجه به این که مجاهدین خلق پرونده ترور هفت هزار نفری را در کارنامه خود به ثبت رسانده و ما نیز بارها به سازمان های حقوق بشری اعلام کرده ایم که این گروه دست به چه جنایاتی زده است حضور مقامات آمریکایی و حمایت فرانسه نشان می دهد که جهان غرب در مبارزه با تروریسم دروغ علنی می گویند و تفکرات تروریستی را در ذهن می پرورانند.
پعضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:ایالات متحده در مبحث مبارزه با تروریسم به جای ان که عمل کند تنها شعار می‌دهد.

حسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برگزاری اجلاس منافقین در فرانسه اظهار داشت: اجلاس اخیری که منافقین در فرانسه با حضور چندی از چهره های سیاسی مطرح امریکا برگزار کردند نشان دهنده این مساله است که ایالات متحده در مبحث مبارزه با تروریسم به جای ان که عمل کند تنها شعار می‌دهد.

وی افزود:سازمان مجاهدین خلق در لیست سیاه بسیاری از گروههای حقوق بشری قرار دارد و برخی از کشورها تلاش می‌کنند که آن را از این لیست خارج کرده و از انها استفاده سیاسی کنند.

لاسجردی تصریح کرد:از سوی دیگر با توجه به این که مجاهدین خلق پرونده ترور هفت هزار نفری را در کارنامه خود به ثبت رسانده و ما نیز بارها به سازمان های حقوق بشری اعلام کرده ایم که این گروه دست به چه جنایاتی زده است حضور مقامات آمریکایی و حمایت فرانسه نشان می دهد که جهان غرب در مبارزه با تروریسم دروغ علنی می گویند و تفکرات تروریستی را در ذهن می پرورانند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع این اقدام فرانسه در جهت حمایت گروهک تروریستی مجاهدین خلق و حضور مقامات امریکایی در این اجلاس بیش از پیش ما را با خط فکر جهان غرب نسبت به واژه تروریست آشنا کرد.

https://shoma-weekly.ir/H4aeGp