سیاسی

دروغگویان دم از خط امام میزنند اما با خلف بر حقش زاویه دارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: خط و راه امام(ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌گذرد.
حجت‌الاسلام محمد خرسند با گرامی‌داشت سوم، چهارم و پنچم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، قمر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و زین‌العابدین(ع) در سخنانی اظهار داشت: حلول ماه شعبان منصوب به پیامبر بزرگوار اسلام بوده که در این ماه اعمال استغفار، صدقه دادن و فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بسیار سفارش شده است.

وی با تبریک روز پاسدار، جانباز و آزاده از متدینان، بازاریان، دستگاه‌های اداری و شهرداری کازرون خواست با تزیین و آذین‌بندی، حال و هوای این شهر را به رنگ و بوی انتظار و مهدویت درآورند.

امام جمعه کازرون فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال جان‌گداز بنیان‌گذار نظام و انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشت و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با قیام خود اسلام را زنده و به آن عزت بخشید و نام ایران و ایرانی را در دنیا سرافراز کرد.

خرسند افزود: امروزه آن عارف مجاهد و مرجع تقلید مسلم بر گردن ما حق حیات دارد بنابراین سالروز ارتحال آن امام بزرگوار باید باشکوه خاصی برگزار شود.

وی شرکت در آیین سالگرد امام(ره) و حضور در حرم مطهر آن حضرت را تجدید میثاق با خط و مسیر امام و نیز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری برشمرد.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه خط امام(ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌گذرد گفت: امروزه عده‌ای دم از خط امام می‌زنند اما با رهبر معظم انقلاب که خلف شایسته و به‌حق امام(ره) بوده، زاویه گرفته‌اند که این رویه بیانگر دروغ‌گویی آنان است.

خرسند ادامه داد: در زمان رسول‌الله نیز عده‌ای دم از عهد و پیمان می‌زدند اما پس از رحلت آن حضرت منکر سخن پیامبر و غدیر خم شدند و به‌طور کلی آن را فراموش کردند و در سقیفه دست به کودتا زدند.

وی افزود: امروزه مقام معظم رهبری نام و خط امام(ره) را در دنیا زنده نگه داشته و توانسته به شایستگی در فتنه‌های گوناگون کشور و امت اسلامی را رهبری کند و خاری در چشم استکبار جهانی و برملاکننده توطئه آنان باشد.

خطیب نماز جمعه کازرون به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های معظم‌له به مسئولان و نمایندگان اشاره و اظهار امیدواری کرد که دولت و مجلس و مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خرسند در ادامه با اشاره به اعدام یکی از مفسدان اقتصادی و با تقدیر از دستگاه قضایی بیان کرد: کسانی که در اقتصاد اخلال به‌وجود می‌آورند ضرر آنان به جامعه از قاچاقچیان مواد مخدر بیشتر است بنابراین دستگاه قضایی باید با قاطعیت با آنان برخورد کند.

وی از دستگاه قضایی خواست مفسدان اقتصادی را به جامعه معرفی کند و در این راستا بنابه فرموده مقام معظم رهبری، دولت و مجلس مبارزه حقیقی و پیشگیرانه داشته باشند.

امام جمعه کازرون آغاز تحول نظام سلامت در راستای سیاست کلان نظام از سوی مقام معظم رهبری را مایه شعف و امید در جامعه دانست و با تقدیر از دولت بر نظارت در اجرای صحیح آن تأکید کرد.

خرسند گفت: زیرمیزی‌ها و به قولی پول زور در برخی بیمارستان‌ها و دستگاه‌ها از مردم گرفته می‌شود که در این راستا باید نظارت دقیق صورت گیرد تا دست سوءاستفاده‌کنندگان کوتاه شود.

وی در پایان از مردم خواست در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا موجب قطعی این انشعابات نشود.

امام جمعه کازرون از شرکت آب و فاضلاب استان فارس خواست اعتباری برای تعویض و یا اصلاح سیستم لوله‌کشی شهری کازرون و آبرسانی روستایی تخصیص دهد.

https://shoma-weekly.ir/meYR46