سیاسی

داعش ابزاری صهیونیستی علیه همگرایی مسلمین است

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی داعش تاکنون هیچگونه واکنشی نسبت به اسراییل نشان نداده، بنابراین مشخص است داعش جریانی است که کاملا تحت حمایت رژیم صهیونیستی است.
محمد کاظم انبار لویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری قدس (قدسنا) با اشاره به اقدامات گروه تروریستی داعش علیه دولت سوریه و عراق گفت: رژیم صهیونیستی از اینکه داعش یکی از محورهای مقاومت را هدف قرار داده بسیار خشنود است. البته در هنگام این نبرد، خودش گرفتار جنگ غزه شد و ضربات مهلکی را دریافت کرد.

وی همچنین داعش را حربه ای برای ممانعت از همگرایی مسلمانان دانست و افزود: از نظر صهیونیستها وجود داعش به عنوان ابزاری برای جلوگیری از همگرایی در کشورهایی اسلامی و محورهای مقاومت لازم است.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه داعش دست پرورده صهیونیستها را اینگونه بیان کرد: داعش تاکنون هیچگونه واکنشی نسبت به اسرائیل نشان نداده بنابراین مشخص است داعش جریانی است که کاملا تحت حمایت رژیم صهیونیستی است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: پدیده طالبان، القاعده و اکنون داعش یک پدیده دست ساز غربی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی و طرح اسلام ناب محمدی در سراسر جهان است. هدف این طراحی ها ایجاد جریان انحرافی برای به تصویر کشیدن طرحی مغدوش از اسلام است. مانند طالبان که در افغانستان برای مقابله با انقلاب اسلامی تدارک دیده بودند بناچار خودشان به این نتیجه رسیدند که باید به افغانستان لشکر کشی کنند.

وی همچنین به رفتار دوگانه غرب اشاره کرد و گفت: موضوع داعش ابتدا در سوریه و سپس در عراق سر درآورد آنها به این نتیجه رسیدند که کارکردهای اصلی این جریان از بین رفته و حرف شنوی از آنها ندارد و در حال حاضر در مقام برخورد با این جریان برآمده اند.

انبار لویی خواستار هوشیاری ملتهای جهان در قبال این سیاست دوگانه غربی ها شد و افزود: طبیعی است که ملتهای جهان رفتاردوگانه امریکا و غرب را در مبارزه با تروریست قبول نداشته باشند و حتی همانهایی که در سال اول نبرد سوریه با بشار اسد می جنگیدند در حال حاضر طرح نبرد با داعش را مطرح می کنند. مبارزه با تروریست همچنان در دستور کار ایران، سوریه و محور مقاومت قرار دارد بی آنکه انتظاری از غرب برای مبارزه با تروریست داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/y3Uvpr