سیاسی

دادستان با جرم مشهود فائزه هاشمی برخورد قاطع داشته باشد

وقتی دختر یکی از مقامات عالی رتبه نظام به چنین ملاقاتی می‌رود و تصاویرش در فضای مجازی پخش می‌شود و هیچ اظهار ندامتی هم از این عمل نمی‌کند بنابراین این یک جرم است و دادستان به عنوان مدعی العموم می‌تواند با این جرم مشهود برخورد قاطع داشته باشد.
عضو شورای مرکز حزب موتلفه اسلامی گفت: فرقه بهائیت یک فرقه انحرافی و مخالف با اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و هرگونه تقویت این فرقه حرام شرعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکرده‌های بهائیت در کشور گفت: فرقه بهائیت یک فرقه انحرافی و مخالف با اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و هرگونه تقویت این فرقه حرام شرعی است.

وی با بیان اینکه دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه دارد در هر مسئله‌ای که منجر به تفتیش عقاید و ایجاد انحراف در جامعه می‌شود ورود کند و با خاطیان برخورد نماید، ادامه داد: ملاقات فائزه هاشمی با یکی از سران بهائیت نیز از جمله کارهای نابه‌جایی بوده است که اکنون باید از سوی دادستانی پیگیری شود.

عضو شورای مرکز حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه فائزه هاشمی مدعی آن است که این یک دیدار خصوصی بوده است اظهار کرد: باید گفت که اگر این دیدار خصوصی بوده نباید در خصوص آن خبر و یا عکسی منتشر می‌شد.

وی افزود: وقتی دختر یکی از مقامات عالی رتبه نظام به چنین ملاقاتی می‌رود و تصاویرش در فضای مجازی پخش می‌شود و هیچ اظهار ندامتی هم از این عمل نمی‌کند بنابراین این یک جرم است و دادستان به عنوان مدعی العموم می‌تواند با این جرم مشهود برخورد قاطع داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/Aqep8q