سیاسی

خواهان پیوستن سایر اصولگرایان به شورای هماهنگی هستیم

معتقدیم که چتر شورای هماهنگی اصولگرایان باید به منظور ورود تمام گروه‌های اصولگرایی باز باشد و ما از این امر استقبال خواهیم کرد.
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در واکنش به طرح مباحثی مبنی بر اختلاف‌افکن بودن نشست‌های سه‌گانه موتلفه، پایداری وایثارگران گفت: دقیقا در نقطه مقابل، برگزاری نشست مشترک این سه حزب به منظور هماهنگی هر چه بیشتر بوده و این امر قطعا مقدمه‌ای برای رسیدن به شورای هماهنگی اصولگرایان خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه وحدت اصولگرایان منحصر به این سه تشکل نیست، افزود: معتقدیم که چتر شورای هماهنگی اصولگرایان باید به منظور ورود تمام گروه‌های اصولگرایی باز باشد و ما از این امر استقبال خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی همچنین با اشاره به پیوستن جبهه خط امام و رهبری و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ائتلاف اصولگرایان گفت: ما در حال رایزنی با سایر احزاب اصولگرا برای ورود به این مجموعه هستیم تا مجموعه‌هایی که دارای امکانات و افرادی در تهران و شهرستان‌ها هستند، به شورای هماهنگی بپیوندند.

ترقی در پایان درباره ورود شخصیت‌های تأثیرگذار اصولگرایی به شورای هماهنگی اصولگرایی گفت: رایزنی‌ها با اشخاص مؤثر اصولگرایان مانند لاریجانی، ولایتی و قالیباف انجام شده تا به شورای هماهنگی اصولگرایان بپیوندند.

https://shoma-weekly.ir/YvPYUP