سیاسی

خواب خواص بی بصیرت معیار عمل مردم نمی شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: کسانی که حرف از برقراری رابطه با آمریکا می‌زنند نمی‌توانند مصلحت خانواده‎ی خودشان را تشخیص بدهند درحالیکه به دنبال تشخیص مصلحت نظام هستند.
حجت الاسلام جعفر شجونی دبیر جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها فقط ادعا می‌کنند که به دنبال برقراری امنیت در خاورمیانه هستند اظهار کرد: مردم باید بروند و ببیند که آمریکایی‌ها در هر کشوری که حضور پیدا کردند چه بلایی به سر آن کشور آوردند، این‌ها فقط قصدشان از حضور در منطقه این است که به داعش کمک کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا ‌می‌خواهد با کمک به داعش به چاه‌های نفت منطقه دسترسی پیدا کند و نفت را با نازلترین قیمت از داعش خریداری کند.

دبیر جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امام خمینی(ره) دلش می‌خواست مردم در دنیایی بدون آمریکا زندگی کنند خاطرنشان کرد: ما اگر واقعا نسبت به امام راست می‌گوییم و نفاق نداریم و می‌خواهیم انقلابی زندگی کنیم باید به یاد داشته باشیم که آمریکایی‌ها همان‌هایی هستند که جوانان ما را به خاک و خون کشیدند.

شجونی گفت: شعار مرگ بر آمریکا به مزاج برخی خوش نمی‌آید و به دنبال حذف این شعار هستند.

وی در خصوص کسانی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند، گفت: برخی منتظری دوم در کشور ما هستند و با حرف‌هایشان دشمنان این انقلاب را شاد می‌کنند، برخی خواب می‌بینند که امام در خواب به این‌ها یک چیزایی گفته است، ولی این‌ها رویایی بیش نیست و مردم این‌ها را خواص بی بصیرت می‌دانند.

دبیر جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: همین کسانی که حرف از برقراری رابطه با آمریکا می‌زنند نمی‌توانند مصلحت خانواده های خودشان را تشخیص بدهند و به دنبال تشخیص مصلحت نظام هستند.

https://shoma-weekly.ir/9J3juf