سیاسی

خوابی که به کابوسی وحشتناک مبدل شد

حماسه نهم دی ماه ثابت کرد که مردم هر گاه احساس کنند که فرد یا جریانی از مسیری که باید در پیش بگیرد خارج و دچار کبر و غرور شده آن را به سادگی به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد و غبار فتنه را از چهره کشور خواهند زدود.
محمد حسن ذاکری-پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کردند تا به هر وسیله ای نظام نوپای اسلامی را متزلزل و نابود کنند؛ ترور، توطئه، تخریب و تهدید همه ترفندهایی بود که علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته شد.
اقداماتی که به لطف الهی موثر نیفتاد و انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داد؛ به گمان دشمنان دلسری و یاس مردم از نظام اسلامی همان نکته کلیدی برای فروپاشی نظام اسلامی بود.
پس مترصد بودند تا فرصتی مهیا شود و اهداف شوم خود را تحقق بخشند و انتخابات ریاست جمهوری سال 88 می توانست این فرصت باشد.
پس تقلب در انتخابات بهانه ای شد تا با ایجاد فضایی غبارآلود و چند دستگی میان مردم، اسلامی ترین و مردمی ترین حکومت جهان ریشه کن شود. سناریویی از پیش طراحی شده که با حمایت بسیاری از مقامات سیاسی کشورهای غربی همراه شد.
توهین به مقدسات اسلامی در روز عاشورا به بهانه تقلب در انتخابات دلیل روشن مخالفت استکبار جهانی با اصل اسلام در ایران بود؛ مساله ای که به گمان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی می رفت تا پس از سه دهه در میان مردم کمرنگ شود.
خوابی که به کابوسی وحشتناک مبدل شد؛ مردم به صحنه آمدند و رفراندومی جدید برگزار کردند، رأیی دوباره به نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه دادند تا مشتی باشد بر دهان همه کسانی که گمان می کردند مردم از نظام مقدس اسلامی دست کشیده اند.
9 دی میراث گرانقدر ملت ایران است؛ ملتی که اسلام را فراتر از آزادی و دموکراسی پذیرفته است. 9 دی روز بصیرت است؛ روز استمرار حرکت اصیل انقلاب اسلامی؛ روز تجلی ولایت مداری. روزی که مبین حرکت پیوسته مردم بر اساس آموزه های شیعی بوده و ثمره این آموزه ها در ولایت مداری متجلی شد. روزی که صحنه ای بی بدیل و جاودانه را در تاریخ نظام اسلامی به یادگار گذاشت.
9 دی تجلی حضور مردم در حمایت از ولایت و البته حمایت از کسانی است که در این مسیر گام بر می دارند و حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی درسی است برای همه فعالان سیاسی که اگر نیازمند حمایت و همراهی مردم هستند باید همواره در مسیر ولایت حرکت کنند و از آفاتی که در طول دوران خدمت به سراغشان می آید دوری کنند.
و این حضور دلیلی است برای دفاع و حمایت همه جانبه مردم از آرمان های امام راحل و انقلاب که اگر برای حضور در هر عرصه ای احساس تکلیف کنند با تمام توان در صحنه حاضر و از ولایت که ثمره اصلی انقلاب اسلامی است دفاع خواهند کرد.
حماسه نهم دی ماه ثابت کرد که مردم هر گاه احساس کنند که فرد یا جریانی از مسیری که باید در پیش بگیرد خارج و دچار کبر و غرور شده آن را به سادگی به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد و غبار فتنه را از چهره کشور خواهند زدود.
و شاید مهمترین نکته در این میان حفظ حماسه بزرگ ملت ایران باشد؛ رسالتی که بر دوش مسئولین و مدیران کشور است؛ چراکه مردم با موقعیت شناسی و آگاهی کامل با تمام توان وظیفه خود را برای حفظ نظام و ارزش های اصیل انقلاب انجام داده و هم اینک وظیفه مسئولین است که ضمن ارج نهادن به این حرکت عظیم مردمی در حفظ و پاسداری از آن با جدیت عمل کنند.
که در حقیقت بقای حرکت انقلاب اسلامی با حضور میلیونی و خودجوش مردم در حماسه 9 دی به اثبات رسید.

https://shoma-weekly.ir/yzKVf5