سیاسی

خطر نفوذ مسئولان کشور را تهدید می کند

واژه نفوذ یک واژه بسیار قدیمی اما به روز است و دائما باید مراقب انتخاب افراد و حتی افراد درجه دو در پست‌های مدیریتی مختلف بود و باید مراقب و هوشیار باشیم و بدانیم که این خطر مسئولین کشور را تهدید می کند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی درباره نفوذ و تذکر رئیس‌جمهوری در این باره مبنی بر اینکه برخی با این واژه بازی می‌کنند، گفت: یادم است چند سال قبل از درگذشت امام خمینی(ره)، ایشان همین هشدار را به مسئولین جامعه دادند که افراد مراقب باشند برخی ها بدون اینکه شناخته شوند نقش عوامل نفوذی دشمن را ایفا می‌کنند.

محمد نبی حبیبی در گفت‌وگو با "شهر" با اشاره به این موضوع که ما باید نهایت دقت را برای انتخاب افراد داشته باشیم تصریح کرد: واژه نفوذ یک واژه بسیار قدیمی اما به روز است و دائما باید مراقب انتخاب افراد و حتی افراد درجه دو در پست‌های مدیریتی مختلف بود و باید مراقب و هوشیار باشیم و بدانیم که این خطر مسئولین کشور را تهدید می کند.

وی ادامه داد: مسئولین جامعه نباید از احتیاط دست بردارند و به ظاهر و حرف های افراد اکتفا کنند.

حبیبی افزود: ما هر چه به انتخابات مجلس نزدیکتر می شویم حاشیه ها و موضوعات متعددی به وجود می آید و دولت و مسئولین ذی ربط باید تمام تلاش خود را کنند تا اجازه ندهند کسی باعث اختلال در برگزاری انتخابات شود.

وی تصریح کرد: دولت در این زمینه باید تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیرد و اجازه ندهد افراد ناشناس و ناامن انتخابات را دست بگیرند.

دبیرکل حزب موتلفه درباره تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: امیدوام هستیم این شورا هر چه سریعتر تشکیل شود تا اتفاقات سال92 دیگر برایمان بوجود نیاید؛ این شورا باید هر چه سریعتر اقداماتش را در این راستا انجام بدهد.
https://shoma-weekly.ir/2ZlKSX