سیاسی

خشم دنیای اسلام با یک عذرخواهی فرو نمی‌نشیند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آتش زدن قرآن از سوی نظامیان آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند با یک عذرخواهی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
حجت‌الاسلام محمد خرسند   با اشاره به قرآن‌سوزی در افغانستان از سوی نیروهای نظامی آمریکایی اظهار کرد: این عمل نخستین و آخرین اقدام آمریکایی‌ها نیست، زیرا آنها به طور اساسی با دین و معنویت مخالف هستند.
وی خاطرنشان کرد: دین مانع سلطه‌گری آنها می‌شود، بنابراین آنها از اسلام و قرآن کینه و عداوت به دل دارند و مسلمانان بر اساس تعالیم قرآن در برابر سلطه‌گری آنها ایستاده‌اند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان داشت: آمریکا به اسم آزادی و دموکراسی به افغانستان لشکرکشی کرده، ولی هزاران نفر را به قتل رساند.
وی یادآور شد: امروز شاهدیم مسلمانان با تمسک به قرآن در بیداری اسلامی به صحنه آمدند و چند سرباز بی‌ادب و مقامات آمریکایی عذرخواهی می‌کنند.
خرسند تصریح کرد: اگر در زمینه عذرخواهی خود راست می‌گویند باید سربازان هتاک را به دست سیستم قضایی بسپارند و در واقع باید در نظر داشت که این عمل آنها فردی نیست بلکه با پشتوانه فکری و حداکثر قدرت این کار صورت گرفته است.
وی با اشاره به نگرانی آمریکایی‌ها گفت: این امر که هنرپیشه معروف آمریکایی با عزیمت به ایران مسلمان می‌شود، نشان‌دهنده توسعه و گسترش اسلام است و این موضوع برای آمریکایی‌ها گران تمام می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/dpP6kT