سیاسی

خسارت به امنیت ملی از تبعات رعایت نکردن اخلاق سیاسی است

محمد کاظم انبارلویی: کی از تبعات رعایت نکردن اصول اخلاقی در سیاست، خسارت به امنیت،‌ وفاق و اتحاد ملی است.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی،گفت:یکی از تبعات رعایت نکردن اصول اخلاقی در سیاست، خسارت به امنیت،‌ وفاق و اتحاد ملی است.
محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: با توجه به تدوین منشور اخلاقی که بیش از این در وزارت کشور مورد توجه قرار گرفت، محصول کار صدور بیانیه‌ای بود که همه احزاب آن را امضا کردند. در این منشور مطالب خوبی آمده بود، از جمله این‌که نباید مداخلات خارجی در رقابت‌های داخلی اثرگذار باشد.
وی افزود:همچنین در این منشور آمده بود کسانی که مورد توجه و اعتماد مردم هستند، را باید به رسمیت بشناسیم و حق رقابت آزاد و رعایت اصول اخلاقی را در رقابت‌ها مدنظر قرار دهیم. پس از صدور این منشور،‌ انتخابات دهم ریاست‌جمهوری انجام شد، در حالی که آمریکا و غرب به طور کلی از یک جریان سیاسی حمایت کردند. ما در آن متذکر شدیم که این رویکرد مقابل منشوری است که امضا شده است.
انبارلویی با بیان این‌که یکی از تبعات رعایت نکردن اصول اخلاقی در سیاست، خسارت به امنیت،‌ وفاق و اتحاد ملی است،‌گفت: وقتی که اخلاق از سوی سیاستمداران رعایت نشود، امنیت ملی به خطر می‌افتد و فرصت‌ها تبدیل به تهدید می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/hSmZjl