سیاسی

خروج زن از محوریت خانواده جفا به نسل آینده است

گر زن از محور خانواده خارج شود در حقیقت به نسل آینده جفا شده است؛ چراکه نابودی نسل آینده با این تزلزلی که از این خروج حاصل می‌شود، جبران ناپذیر خواهد بود.

حسین انواری، با بیان اینکه برای انجام در کار فرهنگی نیازمند الگو هستیم، گفت: حضرت زهرا (س)، به عنوان بهترین الگو و مادر بشریت است که مردان و زنان باید از این الگو تبعیت کنند؛ چراکه چگونه زیستن و خوشبختی در زندگی دنیا و آخرت با تبعیت از این الگو میسر است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر تبیین درست جایگاه زن به عنوان سکاندار خانواده و پرهیز از الگوهای غربی در ارتباط با ایفای نقش کم رنگ زنان در خانواده، افزود: اگر زن از محور خانواده خارج شود در حقیقت به نسل آینده جفا شده است؛ چراکه نابودی نسل آینده با این تزلزلی که از این خروج حاصل می‌شود، جبران ناپذیر خواهد بود. وی با اشاره به تفاوت مطالبات اسلام وغرب از وجود با ارزش زن، خاطر نشان کرد: متاسفانه تبیین این مقام و عظمت آن هنوز آنطور که باید و شاید اتفاق نیفتاده است و در روز تجلیل از زن بیشتر به ظواهر مراودات پرداخته می‌شود.
وی با تاکید بر استحکام نقش زنان در خانواده به منظور جلوگیری از تزلزل نهاد خانواده، یادآورشد: برخی از رفتارهای زنان خود تحقیر کننده مقام زنان نیز است، تقلید کورکورانه از الگوهای غربی و نمونه‌های زن عروسکی نمی‌تواند در نظام ولایی از جایگاهی برخوردار باشد.

https://shoma-weekly.ir/12v560