سیاسی

خرسند: نیروی انتظامی در ویترین نظام قرار گرفته است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نیروی انتظامی در ویترین نظام قرار گرفته و به همین خاطر هرگونه تلاش و عملکرد آن خیلی سریع مورد قضاوت جامعه قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام محمد خرسند به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با تقدیر از جان‌فشانی‌های شبانه‌روزی این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ویترین نظام قرار گرفته و به همین خاطر هرگونه تلاش و عملکرد آن خیلی سریع مورد قضاوت جامعه قرار می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: نیروی انتظامی با جانفشانی‌های شبانه‌روزی خود در ایجاد امنیت، عزت و عظمت ایران اسلامی پیوسته کوشیده و شهدای گرانقدری را نیز در این راه تقدیم اسلام کرده که قابل تقدیر است.

امام جمعه کازرون گفت: این نیرو حتی در ایام تعطیلات، عید نوروز، مراسم مختلفی از جمله عزاداری ماه محرم و صفر و مناسبات‌های دیگر همواره به انجام وظیفه و برقراری نظم و امنیت مشغول است.

خرسند تصریح کرد: با تلاش مضاعفی که نیروی انتظامی در جامعه می‌کند، توقع مردم نسبت به این نیرو بالا رفته و به همین خاطر چنانچه نواقصی در کار صورت گیرد، بیشتر از ارگان‌های دیگر در معرض دید نمایان شده و مورد قضاوت عجولانه قرار می‌گیرد.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی به عنوان پاک و متدین‌ترین پلیس در دنیا به شمار می‌رود و قابل قیاس با پیش از انقلاب و دنیا نیست.

امام جمعه کازرون ابراز داشت: امروزه باب جهاد و شهادت هم‌چنان برای نیروی انتظامی بسته نشده و شبانه‌روز این نیرو در برقراری نظم و امنیت در حال جانفشانی بوده که قابل تقدیر است.

خرسند در ادامه فرهنگ‌سازی و تعامل نیروی انتظامی با مردم را از جمله مهم‌ترین عوامل افزایش ضریب امنیتی و کاهش جرائم در جامعه عنوان کرد و گفت: امسال که شعار این نیرو برپایه مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی بوده، تلاش بیشتر این عزیزان در تحقق این شعار را می‌طلبد.

https://shoma-weekly.ir/hh1pAT