سیاسی

خرسند: برخی بدشان نمی‌آید در انتخابات اخلال کنند

خرسند: برخی بدشان نمی‌آید در برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کنند/نباید از سفرهای استانی جهت تبلیغ یک فرد خاص استفاده شود

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برگزار شدن انتخابات در موعد مقرر پاسخی است برای کسانی که در ذهنشان می‌خواهند شیطنت‌ها و اقدامات غیرقانونی انجام دهند.
به گزارش نامه، حجت‌الاسلام محمد خرسند، در ارزیابی خود از سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد و جریان‌های سیاسی نسبت به سازوکار مربوط به انتخابات ان‌قُلت‌هایی را وارد می‌کنند که این موضوع ریشه‌دار است. برخی که هم‌اکنون زمینه شکست احتمالی خود را فراهم می‌بینند، در مورد سازوکار مربوط به انتخابات مباحثی را مطرح می‌کنند تا بعدا بگویند شورای نگهبان به ما اجازه نداده است در این عرصه حاضر شویم.
خرسند همچنین گفت: همواره جریانات و افرادی تمایل نداشتند انتخابات در وقت مقرر خود برگزار شود و امروز هم شواهد و قرائن نشان داده که شاید مجموعه‌هایی بدشان نیاید در امر برگزاری انتخابات اخلال به وجود بیاورند یا اینکه تلاش کنند انتخابات بر اساس خواسته‌های آنها شکل بگیرد؛ این در حالی است که ما در زمان جنگ هم انتخابات را در موعد مقرر خود برگزار کردیم و امروز نیز چنین خواهد شد.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه، در تبیین ویژگی‌های رییس‌جمهور آینده ‌اظهار کرد: متاسفانه امروز می‌بینیم برخی از روسای‌جمهور بعد از هشت سال که قدرت در اختیارشان بوده با یک وجه طلبکارانه می‌خواهند دوباره وارد عرصه شوند. در این راستا دولت و رییس‌جمهور فعلی نیز باید از هرگونه حاشیه‌سازی به دور باشد و اگر هم به فرد خاصی نظر دارند نباید از امکانات و سفرهای دولت سوءاستفاده کنند و سفرهای استانی را در جهت تبلیغ از یک فرد خاص دنبال کنند و از امکانات بیت‌المال نیز برای چنین فردی استفاده کنند.

https://shoma-weekly.ir/zLPzOC