سیاسی

خدمت به غدیر و صاحب غدیر را وظیفه‌ خود می دانست

خدمت به مردم را یک تکلیف الهی می‌دانست و اهتمام به آن را در طول سال‌های طولانی مسئولیت در استان‌های کرمان ، فارس ، خراسان و تهران به نحوی نشان داده بود.
بنیاد بینالمللی غدیر به مناسبت درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی، قائم مقام بنیاد

بین المللی غدیر پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگاهی یار دیرین انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظلهالعالی) ، جناب آقای مهندس محمدنبی حبیبی موجب تاثر و تالم همه دوستداران و یاوران انقلاب ، فعالان عرصه خدمت و سیاست و نیروهای ارزشی جامعه گردید.

شخصیتی انقلابی ، ولایتمدار و پرهیزکار که عمر شریفش را در خدمت به اسلام ، ولایت و امامت و خدمت به مردم گذراند . خود را سرباز نهضت امام خمینی(ره) و مقتدای بیچون و چرای رهبری میدانست و در همه بزنگاهها بر اصول ارزشی پای میفشرد ، به ولایت فقیه و پرچمداری روحانیت از بُن دندان اعتقاد داشت. خدمت به مردم را یک تکلیف الهی میدانست و اهتمام به آن را در طول سالهای طولانی مسئولیت در استانهای کرمان ، فارس ، خراسان و تهران به نحوی نشان داده بود.

یک دهه خدمت او به جانبازان سرافراز بیانگر اعتقاد وی به ارزش ایثارگران و یادگاران عرصه جهاد و شهادت بود .

دبیرکلی یکی از تشکلهای با سابقه اسلامی و انقلابی ، نگاه مؤمنانه و ولایی در تحلیل و اقدامات سیاسی ، موضعگیریهای شفاف و انقلابی، استحکام در خط سیاسی ، متانت و برخورد اخلاق مدارانه در تعاملات سیاسی بُعد دیگری از شخصیت اسلامی و اصولی او را نشان میداد .

مرحوم مهندس محمدنبی حبیبی از ابتدای شکلگیری بنیاد بینالمللی غدیر ، همراهی و همکاری با مرحوم آیت الله خزعلی (رحمت الله علیه) و جمع دیگری از شخصیتهای انقلابی و ولایی کشور را پذیرفت و با اهتمامی مثالزدنی و با عشق زایدالوصف در راه زدودن غبار از چهره پرفروغ غدیر گام برداشت . خدمت به غدیر و صاحب غدیر را وظیفهای می دانست که به گفته خود او در اولویت برنامههایش قرار داشت .

بنیاد بین المللی غدیر ضمن عرض تسلیت به رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی، بیت شریف و همه دوستان و همرزمان آن مرحوم در عرصههای سیاست ، خدمت و بویژه یاران غدیری او ، برای آن عزیز سفر کرده از درگاه حضرت احدیت رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت مینماید .

بنیاد بین المللی غدیر

https://shoma-weekly.ir/E9lplJ