سیاسی

خبرگان رجحان تکلیف گرایی بر بازی های سیاسی را اثبات کرد

خبرگان با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس نشان دادند که وارد بازی های سیاسی نمی شود و به تکلیف عبادی و سیاسی خود عمل می کنند.
خرسند ادامه داد: انتخاب آیت الله جنتی با سابقه و تعهدی که به نظام و آرمان های انقلاب دارند نشان دهنده این است که خبرگان در جایگاه تقویت رهبری است و به فصل الهی تقویت این جایگاه با انتخاب امروز روند بهتری به خود می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت: به فرموده امام راحل عظیم الشان مجلس خبرگان تقویت کننده رهبری و ولایت فقیه است اما برخی به دنبال آلوده سازی این مجلس و قداست زدایی از آن هستند و تلاش دارند تا با کشاندن بازی های سیاسی و جناحی به خبرگان، شان این مجلس را بشکنند و سپس در جهت تضعیف رهبری و ولایت فقیه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله شاهرودی و دیگر آیات از علمای شاخص و معتقد به نظام هستند، افزود: اما خبرگان با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس نشان دادند که وارد بازی های سیاسی نمی شود و به تکلیف عبادی و سیاسی خود عمل می کنند.

خرسند ادامه داد: انتخاب آیت الله جنتی با سابقه و تعهدی که به نظام و آرمان های انقلاب دارند نشان دهنده این است که خبرگان در جایگاه تقویت رهبری است و به فضل الهی تقویت این جایگاه با انتخاب امروز روند بهتری به خود می گیرد.

https://shoma-weekly.ir/zePSLM