سیاسی

خبرنگار می تواند منشا تحولات بزرگ در جامعه شود

در سال های گذشته از افراطی گری بسیار ضربه خوردیم و امروز باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و عرصه برای افراطی گری تنگ شود و افکار عمومی در این زمینه توجیه شوند.
حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه نقش و رسالت خبرنگار می تواند منشا تحولات بزرگ در جامعه شود، گفت: وظیفه خبرنگاران، بزرگ و گرانبهاست که اگر با انگیزه های الهی همراه شود مقدس نیز خواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار با تأکید بر اینکه رسالت خبر و خبررسانی رسالت مقدسی است ابراز داشت: باید فعالیت رسانه‌ها در جهت نهادینه کردن گفتمان اعتدال و ترویج آن باشد.
وی با اشاره به اقبال مردم به گفتمان اعتدال، تصریح کرد: در سال های گذشته از افراطی گری بسیار ضربه خوردیم و امروز باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و عرصه برای افراطی گری تنگ شود و افکار عمومی در این زمینه توجیه شوند.

ذاکری خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر اعتدال، توسعه و آبادانی کشور از مطالبات مردم است که این اهداف در سایه پرهیز از افراطی گری و جلوگیری از نزاع محقق می شود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه، حرکت در مسیر اعتدال است، افزود: دولت در تلاش است اعتدال را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و امیدواریم این حرکت به ثمر بنشیند.

https://shoma-weekly.ir/ZVa8ix