سیاسی

خانواده شهدای 15 خرداد بسیار مظلوم هستند

بسیاری از این خانواده‌ها با مشقت فراوانی زندگی می‌کنند که باید ضمن گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد از خانواده‌های ایشان تجلیل شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی امروز در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به پیش رو بودن رخدادهای تاریخی 14 و 15 خرداد، بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است که یکی از این دو مراسم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) و دیگری در مسجد اعظم صورت بگیرد که بهتر است هر دو مراسم در شبستان حرم مطهر برگزار شود.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی قیام 15 خرداد بیان کرد: این واقعه تاریخی به قم ارتباط دارد ولی متاسفانه شاهد هستیم که صدا و سیما با نشان دادن تصاویر تظاهرات مردم قم در زیر نویس نام ورامین را به نمایش می‌گذارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: این اقدام صدا و سیما تحریف تاریخ بوده و نباید ساده انگارانه تاریخ قیام خونین مردم قم در 15 خرداد مخدوش شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدای 15 خرداد بسیار مظلوم هستند، تصریح کرد: بسیاری از این خانواده‌ها با مشقت فراوانی زندگی می‌کنند که باید ضمن گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد از خانواده‌های ایشان تجلیل شود.

بنایی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مشکلاتی که ناشی از حضور زائران در چادرهای مسافرتی به وجود می‌آید، گفت: برای میزبانی از زائران در 14 و 15 خرداد از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم 600 کلاس در مدارس به اسکان این زائران تخصیص یافته است.

https://shoma-weekly.ir/BrXYra