سیاسی

حوادث فرانسه اثبات پوشالی بودن اقتدار غرب بود

یادمان۱۴۰۰ مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت استان فارس از شهرستان‌های کازرون، ممسنی، رستم و فراشبند به میزبانی پلیس شهرستان کازرون برگزار شد.
یادمان1400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت استان فارس از شهرستان‌های کازرون، ممسنی، رستم و فراشبند امروز، 27 آبان‌ماه به میزبانی پلیس شهرستان کازرون برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام‌جمعه کازرون در این مراسم به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: حوادث اخیر فرانسه نشان داد که قدرت‌های غرب پوشالی هستند و امنیت در آن‌ها وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه کسانی که در ایجاد نظم و امنیت تلاش می‌کنند، سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند، گفت: ما باید به جهت داشتن امنیت در کشورمان شکرگزار باشیم چون قدر امنیت را کسی می‌داند که دچار ناامنی شده باشد.

بنابراین گزارش، در ادامه ناصر کشاورز، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس نیز بیان کرد: امنیت یکی از مهمترین مقوله‌هاست و انسان در تمام مراحل زندگی به آن احتیاج دارد.

وی اظهار کرد: همان اندازه که امنیت مهم است، به همان اندازه به ایجادکنندگان امنیت نیز باید بها داد، چون اینان مجاهدان فی سبیل‌الله هستند.

کشاورز، هدف از برگزاری این یادواره را تکریم به خانواده عزیزان سفر کرده عرصه نظم و امنیت عنوان کرد و افزود: نقش اصلی را در ایجاد امنیت خانواده‌های معظم شهدا دارند و اگر نیروی انتظامی نقش پررنگی در ایجاد امنیت در کشور دارد، خانواده‌ها این نقش را پررنگ‌تر بر عهده‌دارند.

این گزارش می‌افزاید، مهرداد مشوق، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی با تشکیل کانون بازنشستگان قصد دارد که همواره قدردان مجاهدت‌های عزیزان بازنشسته باشد و تکریم از آنان سر لوحه کار قرار داده است.

در ادامه این جلسه سرهنگ بازنشسته امان‌الله جواهری، رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی فارس در سخنانی گفت: کانون بازنشستگان فارس همواره قدردان مجاهدان فی سبیل‌الله بوده و تکریم از خانواده آنان، همواره سرلوحه کارمان است زیرا اگر حمایت خانوادها نبود، این عزیزان نمی‌توانستند در ایجاد امنیت موفق باشند.

https://shoma-weekly.ir/UGYEwf