سیاسی

حمایت خارجی از فتنه گران برای شراکت در آینده ایران بود

توطئه‌های مختلفی برای برخورد با این عناصر تاکنون شکل گرفته، جریان دارد و بعدها هم ادامه خواهد داشت زیرا تا زمانی که به انقلاب اسلامی پایبند باشیم دشمنان دست از سر ما بر نمی‌دارند.
 محمدنبی حبیبی جمعه شب در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد زین‌العابدین(ع) برگزار شد اظهار کرد: کلمه توحید یعنی مجموعه باورهای اسلامی موجب شد ملت ایران متحد شوند و علاوه بر این رهبری هم جزو عوامل محدثه پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: توطئه‌های مختلفی برای برخورد با این عناصر تاکنون شکل گرفته، جریان دارد و بعدها هم ادامه خواهد داشت زیرا تا زمانی که به انقلاب اسلامی پایبند باشیم دشمنان دست از سر ما بر نمی‌دارند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در 100 ساله اخیر هیچ توطئه‌ای نبوده که در مقابل انقلاب‌های مردمی به کار رفته باشد و مجموعه آنها علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته نشده باشند گفت: بر این اساس دشواری‌هایی که در مسیر خنثی کردن این نقشه‌ها پیش رو داریم آشکار می‌شوند.

وی ادامه داد: با عنایات الهی و توجهات ویژه امام عصر(عج) انقلابی در کشور ما شکل گرفته که باید آن را به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه پرچمداری حرکت‌های اسلامی در قرن اخیر بر دوش ملت ایران بوده است عنوان داشت: این پرچمدار باید از هر نظر برای کسانی که انقلابی را شروع می‌کنند نمونه باشد بنابراین نباید هراسی داشته باشیم بلکه از همه تجربیات خود و دیگران استفاده کنیم و مطمئن باشیم که نصرت خدا با ما است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: تا زمانی که پایمردی ملت، رهبری و اراده پولادین مجموعه نیروهای انقلابی پابرجا باشد، حفظ انقلاب از سوی خداوند تضمین شده است.

وی با اشاره به خاطراتی از جواد منصوری، فرمانده سپاه در اوایل انقلاب خاطرنشان کرد: منصوری می‌گفت نگرانی خود از قائله‌های روزهای نخست انقلاب را خدمت امام عرض کردیم و ایشان فرمودند نگران نباشید، همین انقلاب به قیام جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد ولی همه ما مورد امتحان قرار خواهیم گرفت.

حبیبی با بین اینکه انقلاب اسلامی دارای عقبه‌ای عاشورایی و آینده‌ای از جنس ظهور دارد گفت: این عقبه و آینده ضمانت‌ کننده تداوم آن هستند ولی ما باید آماده مقابله با توطئه‌ها هستیم زیرا آنها بیکار نمی‌نشینند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر دشمن‌شناسی بیان داشت: گروهی از دشمنان ما مخالفان یزیدی هستند و مدام و به طور مستقیم حمله می‌کنند که بسیاری از خلفای بنی‌امیه و برخی از دشمنان انقلاب همین‌گونه هستند و دسته دوم از دشمنان ما نیز کسانی‌ هستند که با استنادات دروغ به دین، در مقابل انقلاب توطئه می‌کنند و خطر این گروه بیشتر است.

وی افزود: ملت ایران از آمریکا به عنوان دشمنی که به طور مستقیم علیه ما فعالیت می‌کند ترسی ندارند؛ آمریکا در طول 35 سال گذشته هر کاری که می‌توانست علیه جمهوری اسلامی انجام داده و بارها تهدید به حمله نظامی می‌کردند و البته گزینه نظامی آنها آنقدر خاک خورده که یک نفر باید روی میز آنها را بتکاند هر چند برخی تهدیدات جدی هم داشته‌اند.

حبیبی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا مطمئن باشد بتواند با حمله‌ای چند روزه به ایران بساط انقلاب را برچیند این کار را می‌کند بنابراین مذاکره‌کنندگان ما باید بدانند که با یک گرگ بین‌المللی در حال صحبت هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گروه دوم دشمنان را مورد توجه قرار داد و افزود: در اسلام بر روی خطر منافقان بیشتر از مشرکان تاکید شده است.

وی با اشاره به توصیه‌های نیکسون به سردمداران آمریکایی در مورد ایران گفت: او می‌گوید توان مقابله مستقیم با جمهوری اسلامی را نداریم ولی باید تفکراتی که اسلام من درآوردی را تبلیغ می‌کنند تقویت کنیم تا با اسلام فقاهتی و حوزوی به مقابله برخیزند؛ سازمان مخوف و تروریستی مجاهدین خلق هم با شعاری قرآنی و عملکردی در چارچوب مخالفت با اسلام در همین راستا تشکیل شده است.

حبیبی راه انداختن جنگ مذهبی و دینی را راهکار آمریکا علیه اسلام دانست و تصریح کرد: گروه‌های تکفیری امروز به گونه‌ای تربیت شده‌اند که می‌خواهند زودتر کشته شوند تا به بهشت برسند؛ وقتی از یک جوان شیعه اثنی عشری، تکفیری انتحاری ساخته می‌شود خطر را می‌توان احساس کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ریشه تکفیری‌ها و القاعده در غرب است عنوان داشت: در هیچ آیه و روایت اسلامی نیامده است که شخصی را بکشید و قلبش‌ را در آورید و به دندان بکشید.

وی ادامه داد: منافقان به قدری فعالیت سازمانی بر روی جوانان مسلمان داشتند که آنها گمان می‌کردند واقعا در راستای دفاع از دین اسلام می‌جنگند؛ در یکی از بازدیدهای خود از زندانی در خراسان به بخش نگهداری گروهک‌ها رفتم که البته بیشترشان زیر 30 سال سن داشتند، از آنها خواستم هر چه می‌خواهند بگویند تا جواب بدهم و در پایان دختری 18 ساله به من گفت اگر ما حکومت را در دست می‌گرفتیم واقعا می‌خواستیم چه بکنیم زیرا سازمان مجاهدین خلق به من گفته است به مسجد نباید بروید و با هیچ کدام از اقوام انقلابی‌ خود ارتباط نداشته باشید و روزنامه نخوانید.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: دشمنان ما هر اقدامی که برای بر هم زدن اتحاد ملت ایران بتوانند انجام می‌دهند؛ قائله کردستان از این قبیل بود و در ادامه هم قضایای خلق مسلمان در آذربایجان، خلق عرب و ترکمن‌صحرا به راه افتاد و امروز هم از دیگر راهکارها در داخل و خارج برای از بین بردن وحدت مسلمانان و ملت ایران تلاش می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرام بودن توهین به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی گفت: این یک فتوا از سوی مرجع تقلید است؛ ایشان در راستای مقابله با توطئه‌ای بزرگ چنین فتوایی را صادر کردند.

وی با بیان اینکه دشمنی غرب با حزب‌الله شیعه اثنی عشری به همان اندازه است که با حماس سنی مذهب خاطرنشان کرد: دلیل این امر مقابله هر دو گروه با رژیم صهیونیستی است و اگر این طور نباشد اسلامی بی‌خطر برای آمریکا خواهد بود.

حبیبی با اشاره به سخنان رامسفلد در مورد اعمال عبادی در اسلام گفت: او عنوان کرده بود با اسلامی که ادعای حکومت دارد و توصیه به جهاد می‌کند مشکل داریم وگرنه مسلمانان هر چقدر می‌خواهند ذکر بگویند و سجده کنند؛ برخی در داخل کشور خودمان هم می‌گویند اسلام کاری به حکومت ندارد و نباید چنین اقداماتی انجام دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: دلیل مخالفت خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس با اهل بیت(ع) اقدامات آن بزرگواران برای تشکیل حکومت و امور سیاسی بود.

وی با بیان اینکه حذف ادعای حکومت اسلامی یکی از توطئه‌های دشمنان است عنوان داشت: دشمنان می‌خواهند بگویند حکومت در موازین اسلامی وجود ندارد؛ به وجود آوردن مشکلات فراوان یکی دیگر از نقشه‌های دشمنان است تا اجازه ندهند جمهوری اسلامی بتواند خواسته‌های مشروع رفاهی ملت ایران را برآورده کند.

حبیبی ادامه داد: یکی از دلایل جنگ هشت‌ ساله علیه ایران همین مسئله بوده است هر چند آنها می‌خواستند شیرازه انقلاب را نابود کنند؛ تحریم‌ها نیز بخش دیگری از توطئه دشمنان برای تلخ کردن کام مردم ایران وضع می‌شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در هیچ کشوری در حال حاضر دشمنان خارجی به اندازه دشمنان جمهوری اسلامی نیستند؛ فتنه 88 از بیرون طراحی شد و عده‌ای هم به تعبیر رهبری در داخل کشور به دام افتادند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند ولی با لطف الهی نتوانستند فتنه را به سرانجام برسانند.

وی بیان کرد: گروهی 100 نفره را تجهیز کرده بودند که سلاح‌های شخصی پیشرفته داشتند و وزارت اطلاعات آنها را زیر نظر داشت و این مسئله توسط وزیر اطلاعات به میرحسین موسوی اطلاع داده شد و گفتند که رقابت میان شما و احمدی‌نژاد بهانه است و دشمن قصد براندازی دارد؛ این گروه 100 نفره قرار بود در یکی از تجمعات دست به کشتاری وسیع بزنند که مطمئناً بیشتر آنها از طرفداران موسوی بودند.

وی افزود: با عنایات الهی همه این 100 نفر توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند ولی اگر کشتاری که آنها مدنظرشان بود محقق می‌شد نظام اسلامی مقصر بود؛ توطئه اصلی در آن زمان براندازی نظام بود و ربطی به رقابت انتخاباتی نداشت.

حبیبی با بیان اینکه در جریان فتنه 88 کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و فرانسه در همان روزهای نخست از معترضان پشتیبانی کردند گفت: دلیل این امر آن بود که آنها کار نظام را تمام شده می‌دانستند و می‌خواستند خود را در دوره آینده شریک قرار دهند.

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید بر تقویت بنیه دینی و شناخت نسبت به مبانی اسلامی خاطرنشان کرد: با شناسایی توطئه‌ها و با پیروی از رهبر معظم انقلاب می‌توانیم اجازه شکل گرفتن توطئه‌های جدید را ندهیم.

https://shoma-weekly.ir/zGn6iZ