سیاسی

حماسه 9 دى روز آگاهى نسبت به ماهیت حرکات توطئه‌گران بود

احزاب و گروه‌هاى کشور به‌رغم وجود بحث‌ها و اختلاف‌نظرها، در اعتقاد به اصل نظام و حفظ و حراست از کشور باید متحد باشند. دکتر عباسپور بر تلاش براى انتشار اسلام ناب محمدى (ص) در سراسر جهان و نیز پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: مدافعان حرم براى حفظ دین مبین اسلام، دفع خطر و برقرارى امنیت جمهورى اسلامى ایران تا پاى جان ایستاده اند.
رئیس واحد علوم و تحقیقات با تاکید بر لزوم حرکت در راستاى بصیرت در کشور، گفت: در سایه بصیرت و حفظ اتحاد و یکپارچگى مىتوان توطئههاى دشمنان را خنثى کرد.

على عباسپور، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، در مراسم گرامى داشت 9دى با عنوان «میثاق با ولایت» در واحد علوم و تحقیقات، روز بصیرت را نقطه عطفى در تاریخ انقلاب ارزیابى کرد و افزود: ایران اسلامى از نخستین روزهاى تاسیس خود تاکنون روزهاى درخشان بسیارى را پشت سر گذاشته و مردانه در برابر اقدامات دشمنان براى ریشهکنکردن انقلاب ایستاده است.وى فضل الهى، برکت وجود امام راحل(ره)، تدابیر مقام معظم رهبرى و همت ملت ایران را علل حفظ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: روزهاى اینچنینى زمان پایدارى و مقاومت است تا توطئههایى نظیر فتنههاى سالهاى 1378و1388 خاموش شوند.

دکتر عباسپور سر دادن شعارهایى همچون «نه غزه نه لبنان جانم فداى ایران» در سال 1388را انحرافى خواند و ادامه داد: امروز شاهدیم ایران اسلامى در عین دفاع از ملل مظلوم جهان، در زمینه داخلی نیز با امن نگاهداشتن مرزها و فضای داخلی کشور به مقابله با تفکر گروههاى تکفیرى و تروریستى نظیر داعش هم میپردازد.

وى حماسه 9 دى را روز آگاهى نسبتبه ماهیت حرکات توطئهگران ارزیابى کرد و اظهار داشت: احزاب و گروههاى کشور بهرغم وجود بحثها و اختلافنظرها، در اعتقاد به اصل نظام و حفظ و حراست از کشور باید متحد باشند. دکتر عباسپور بر تلاش براى انتشار اسلام ناب محمدى (ص) در سراسر جهان و نیز پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: مدافعان حرم براى حفظ دین مبین اسلام، دفع خطر و برقرارى امنیت جمهورى اسلامى ایران تا پاى جان ایستاده اند.

https://shoma-weekly.ir/MfkmSz