سیاسی

حل مشکلات در گروی انتخاب صحیح مردم در انتخابات است

بادامچیان با اشاره به سخنان امام خمینی مبنی بر اینکه انتخابات امتحان الهی است که ضابطه‌گرایان را از رابطه‌گرایان جدا می‌کند، گفت: اگر ملت ما در انتخابات آینده با دقت و تجربه آموزی از همه انتخابات‌های گذشته، یک حضور ضابطه گرایانه داشته باشد، طبعا ما از این مشکلات نجات پیدا می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات مجلس باید با دقت انتخاب کنیم تا شاهد نمایندگانی شایسته و اصلح باشیم.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح سیاست‌های انتخاباتی پرداخت و گفت: انتخابات طبعا با حضور عمومی مردم معنا پیدا می‌کند، چون نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم سالارانه و اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی مبنی بر اینکه انتخابات امتحان الهی است که ضابطه‌گرایان را از رابطه‌گرایان جدا می‌کند، تصریح کرد: اگر ملت ما در انتخابات آینده با دقت و تجربه آموزی از همه انتخابات‌های گذشته، یک حضور ضابطه گرایانه داشته باشد، طبعا ما از این مشکلات نجات پیدا می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، طرف پیشرفت، تعالی و سعادت را پیش می‌بریم و اگر خدایی نکرده، ما دوباره دچار رابطه بازی ها، جناح بازی‌ها و سیاسی بازی‌های بیش از حد قرار بگیریم، طبعا این معضلات باعث مشکلات بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس باید تلاش کنیم تا شاهد نمایندگانی شایسته و اصلح باشیم و مردم با حواس جمع انتخاب کنند و این که ما، جناح‌های مختلف و گروه‌های مختلف داریم، نشان از آزادی در انتخابات مردمسالارانه و اسلامی دارد.

بادامچیان در پایان تصریح کرد: انتخابات پای مردم است و ملت باید با ارزیابی درست و انتخابی اصلح و ارجح، بهترین افراد را برای پارلمان انتخاب کنند؛ کسانی که پاک و سالم باشند، تحت حاکمیت پول نباشند و خانه و زندگی آن‌ها بر اساس اصول درست بنا شده باشد تا مشکلات ما حل می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/oY62AQ