سیاسی

حل مشکلات تابع اعتقاد مسئولان به اصول انقلاب است

صیانت از نظام اسلامی و در عین حال کارآمدی آن در حل مشکلات کشور بسته به اعتقاد و ایمان مسئولین به محتوا و اصول انقلاب اسلامی است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی حفظ و تقویت روحیه ایستادگی و پایبندی به آرمانهای انقلاب و منطق امام خمینی(ره) است، گفت: صیانت از نظام اسلامی و در عین حال کارآمدی آن در حل مشکلات کشور بسته به اعتقاد و ایمان مسئولین به محتوا و اصول انقلاب اسلامی است.

صالح اسکندری گفت: با زوال لیبرال دموکراسی حرکت اسلامی روز به روز در حال گسترش است و موتور محرک این مکتب فکری بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با یادآوری اینکه در دوره بحرانی تشدید منازعات لیبرالیسم و کمونیسم، مفهوم جدیدی از سیاست، توسط انقلاب اسلامی شکل گرفت که تزلزل ارکان اومانیسم سوسیالیستی و لیبرالیستی را در پی داشت؛ گفت: حکومت دینی در ایران نقطه عزیمت یک تلقی جدید از حاکم در افکار عمومی جهانی است. مردمسالاری دینی یک نوآوری سیاسی است که در ادامه سیره پیامبران الهی به عنوان یک الگوی بی بدیل در معرض قضاوت فرمانروایان و فرمانبرداران قرن بیست و یکم قرار گرفته است و این مدیون شجاعت نقطه ثقل هویت انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و استقامت و ایستادگی بی نظیر ملت ایران طی 30 سال گذشته بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: نیروی درونی و ظرفیت سرشار انقلاب اسلامی ، درایت رهبر فرزانه انقلاب، و کشش درونی مردم به آرمانها و افکار امام خمینی(ره) موجد گفتمانی اصیل در کشور شده است که به عنوان یک الگوی اصلاحی و اصیل توجه و التفات جهانی را به خود جلب نموده است.
اسکندری خاطر نشان کرد:در چنین شرایطی در پی ناکارآمدی روشهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی لیبرال دموکراسی باید عوامل اصلی پیدایش انقلاب اسلامی به عنوان موتور محرک حرکت اسلامی و استمرار آن یعنی ایمان الهی، روحیه امید به آینده و روحیه کار و تلاش را بیش از پیش تقویت نمود.

https://shoma-weekly.ir/xjGimD